• Anonym

Sexnovell!

Jag har skrivit en lite sexnovell, läs! Kommentarer? Bra? Dålig?

Jag satt hemma och väntade på att min kille skulle komma hem från skolan, jag tänkte överraska honom genom att sitta i soffan i mina nya, sexiga underkläder som jag köpt samma dag. Tända ljus stod på vardagsrumsbordet och de spridde en doft av vanilj i hela vardagsrummet, jag var verkligen i stämning. Jag lyssnade till musiken som strömmade ur högtalarna, Roxette. En nyckel sätts i dörren och min killes härliga stämma ekar i hallen ?Hallå älskling, jag är hemma?. Jag ler för mig själv, han kommer att bli så paff när han kommer in i vardagsrummet och ser mig halvnaken i soffan. Steg hörs i trappan och han kommer in i vardagsrummet, han stannar precis i dörröppningen och spricker upp i ett leende, tappar väskan i golvet.
    - Älskling då! Han går mot mig med blicken fäst på min kropp, sedan sätter han sig bredvid mig.
    Jag tar hans hand och för ner den mot mina trosor så han ska känna att jag är fuktig, säger ingenting. Sen sätter jag mig på honom och börjar kyssa honom i nacken, i håret och ner på bröstet. Han tar tag i mitt huvud och kysser mig på munnen, rysningar går igenom min kropp, bröstvårtorna styvnar. Jag känner att han är hård, det får mitt hjärta att börja slå snabbare. Han ställer sig upp och lyfter mig, lägger mig ner på soffan. Sen börjar han kyssa mig på magen, passerar brösten utan att nudda bröstvårtan för att kyssa mig på halsen. Jag sätter mig upp och mer eller mindre sliter av honom skjortan, då knäpper han upp min bh och slänger den på golvet.
    ? Jättefin bh, ledsen att jag slängde den på golvet sa han med ett snett leende.
    Jag ler mot honom och lägger mig ner i soffan igen, då lägger han sig på mig och börjar smeka mina bröst. Jag njuter och känner med handen utanpå hans byxor, jag känner hur hård han är och börjar bli desperat efter att få stoppa den i min mun. Han ställer sig upp och knäpper upp bältet och knappen i sina byxor, sen tar han av sig dom. Nu står han framför mig i bara kalsongerna, han ser så sexig ut i skenet av ljusen som står på bordet. Han böjer sig fram och drar av mig mina nya, fina trosor, även dom åker på golvet. En fin, prydlig hög har bildats av våra kläder.
    ? Kalsongerna då? Undrar jag, ska inte dom också få ligga i högen med de andra kläderna? Jag sätter mig upp och drar av honom dom, lägger dom i högen.
    Sedan ställer jag mig upp och trycker ner honom i soffan, han lägger sig ner. Jag ställer mig på knäna bredvid soffan och börjar kyssa honom på magen och ner på låren och sen upp på magen igen, jag börjar närma mig hans hårda kuk men inte riktigt än. Jag tittar upp på honom, han blundar, gud vad jag älskar den killen. Jag tar tag i den hårda och börjar slicka lite lätt på den, på ollonet och ner på skaftet. Tar lätt tag i pungen och slickar ganska intensivt på ollonet. Sen öppnar jag munnen och för in den långt in i min mun, jag hör honom stöna. Den smakar gott som vanligt, smaken går inte att beskriva. Jag börjar bli väldigt upphetsad och våt. Jag suger honom en stund tills jag tar tag i hans hand och drar honom upp i sittande ställning, sen sätter jag mig på honom och för in den långt in i mig. Jag stönar högt, gud vad jag har längtat. Jag rider honom sakta i soffan och i ljusens sken. Han är så hård och jag känner hur jag rinner, hans kuk blir alldeles våt av mig. Den glider lätt in och ut i mig och jag hör honom stöna. Han tar tag runt min midja och ställer sig upp, går med mig runt honom till köksbordet. Där sätter han varsamt ner mig och trycker ner mig mot bordet, kör in den, in och ut. Hela bordet gungar fram och tillbaka och jag stönar, skriker att jag vill ha mer, och det får jag. Helt plötsligt hör vi en nyckel sättas i dörren och vi båda reagerar blixtsnabbt och springer upp till övervåningen till sovrummet. Jag ställer mig på alla fyra och han ställer sig bakom mig, kör in den i mig och jag stönar högre än någonsin, jag älskar doggystyle. Jag rotar under min kudde efter min nyinköpta dildo med vibrator. Jag sätter den mot min våta fitta och njuter av vibrationerna. Det tar inte lång stund innan jag börjar närma mig, jag kan inte hålla emot. Jag stönar högt och han förstår att det går för mig, samtidigt så går det för honom. Han känner hur jag krampar och han sprutar mig full. Sen faller vi ihop bredvid varandra och ler mot varandra.
    - Jag älskar dig! Säger jag.

• Svar på tråden Sexnovell!
  • Anonym

bra jag  bara undrar du skrev att ni hörde  någon  sätta in en nycket i dörren var det  eran  dörr  eller  grannens   måste la ha varit grannens dör  

• Anonym

Tycker inte sånt här passar in här! Finns sidor där man kan både läsa och skriva sexnoveller.

• Anonym

det var våran dörr. okej, borde jag radera den här då?

• Anonym

vi har en inneboende nämligen

• Anonym

Tyckte också det var lite förvirrande med nyckeln... Lägg till, så man förstår att ni har en inneboende!

Läs också igenom hela berättelsen och ändra så att det är samma tidsform i hela storyn. Du börjar skriva i imperfekt: "Jag satt hemma och väntade..." och senare skriver du i presens: "Jag ler för mig själv, han kommer..." Det är lite störande.

Innehållsmässigt tycker jag den är smaskig

• Anonym (pryd?)

gör väl inget om hon skriver här? den var bra. Förstår inte att vissa måste klaga på allt.

• Anonym

okej tack tack

• Anonym

Måste klaga? Nej, man har rätt att säga sin åsikt och jag personligen tycker inte att detta passar in här, det betyder inte att den inte får vara här!

• Anonym

Ja precis, rubriken var ju Sexnovell! så varför trycka om man inte vill läsa?

• Anonym

jag tyckte att den var bra iallafall =)

Svar på tråden Sexnovell!