Spåtanter "som verkligen kan" i Malmö??
Är det någon som har erfarenhet av någon som verkligen kan spå i Malmö området?
Är det någon som har erfarenhet av någon som verkligen kan spå i Malmö området?
kontakta spiritualistiska föreningen i malmö, de är godkända...
Godkända? Det betyder alltså att de klarat någon test av något slag? Kan man se det testprotokollet någonstans tro?
Det har jag ingen aning om, vadå är du intresserad får du kontakta dem..Men de är mer seriösa än en spådam från någon tidning som vill luras och bara tjäna pengar...de seriösa kallas medium Typ som Terry Evans..de får INTE säja åh, ser en olycka du dör i...de är mer kontrollerade på något sätt än en spåkärring..jag vet inte men något sånt är det..uj, det var många år sedan jag var hos ett medium, har varit hos terry...men kan inte komma på något som stämde...
En källa till organisationen som godkänner medium kanske? Utan källa eller information vad godkännandet står för så är det inget värt, sorry. Inga problem att skapa sig en egen "Certifiering" som låter käck och trovärdig (Se bara på alla miljömärkningar av saker och ting). Men att den faktiskt står för någon form av kvalite eller trovärdighet är något väldigt annat.
christel dahlin har inte haft fel hitintills... och är mycket go'
"christel dahlin har inte haft fel hitintills... och är mycket go'"
Inte haft fel? Alltså 100% träffsäker? Det låter helt fantastiskt, men oxå för bra för att vara sant. Och det är väl precis vad det är eller hur? Annars är jag jätte intresserad av en referens till någon av testerna hon har gjort.
Måste det vara i Malmö?
Såklart talar jag då om mina egna upplevelser med Christel Dahlin och inte NÅGON ANNANS!!!! Någon blev visst lite hetsig- iallafall så rekommenderar jag fortfarande henne -baserat på MINA upplevelser. ("Mamma mia")
Ursäkta har varit borta ett tag så inte kunnat svara...
Det jag letar efter är inte någon "telefondam som säger sig kunna spå" eller någon som annonserar hej vilt "spå dig här" för dom tror jag inte på..
Jag har även svårt att tro på Terry Evans av det jag har sett av honom om jag ska vara ärlig, för jag tycker det verkar så hattigt, det kan vara så eller kanske så.
Det jag letar efter är en vanlig dam som ser det som det naturligaste i värden att hon kan spå (i kort)och som typ är ökänd för att "kunna" och det måste inte vara i Malmö...
Jag har gått i Malmö hos en dam i många år som har en affär, hon tar en i halvtimmen och det tar cirka 2-3 månader att få tid, hon berättade saker som bara JAG VISSTE bara jag varit i rummet i 5 minuter, sådana konkreta bevis behöver jag om jag sak tro på det hela, nu letar jag alltså efter en till som kan...
Vem är Cristel Dahlin??
Det finns inget som tyder på att man kan spå i kort så du kan sluta leta. Jag lovar att det kommer vara löpsedelstoff under lång tid om någon lyckas visa motsatsen.
Ett tips är att försöka påverka din egen framtid själv istället för att låta någon godtycklig människa hitta på saker som du sen gör allt för att se till att de blir sanna...
Förresten, exakt vad innebär en godkänd spiritualistisk förening?
Dom flesta seriösa annonserar inte, det behöver dom inte göra. Är dom duktiga så är det ryktesvägar dom får sina kunder, dvs nöjda personer som rekomenderar den personen till andra dom känner. Bara för att någon är på tv så behöver det inte betyda att den personen är duktigare än någon annan som kanske inte ens jobbar med att spå. Det betyder bara att den personen visat framfötterna och kanske t om själv sökt upp tv för att få visa vad dom kan. Jag pratade med ett medium här i Luleå som har kunnat säga saker som ingen har kunnat veta och allt har stämt. Han sa att dom mest spirituella personer han har mött som är duktiga, det är dom som säger att dom inte är bättre än någon annan och ser det som en helt naturlig sak. Jag skulle inte heller ringa någon sk spålinje eller någon som annonserar i en tidning där man ska ringa ett nummer för att bli spådd. Någon trodde att det inte finns någon som kan spå i kort och liknande. Mest troligen så har han aldrig någonsin provat på det. Jag har själv blivit spådd och dom har kunnat säga saker som ingen annan hade kunant veta. Vem kan hitta på att jag kommer få ett jobberbjudande inom 10 dagar och att efter 8 dagar ringer ett företag upp mig för dom vill ha mig på intervju. Och då hade jag varit arbetslös länge. Vem kan bara hitta på att säga att efter att vi letat hus i över 1 år, att vi kommer köpa ett hus inom 6 veckor, och i slutet av den 5e veckan hittar vi ett hus som vi köper efter att ha vunnit budgivningen. Han kunde även säga en färg som fanns på huset, och det är inte någon jätte vanlig färg. Förklara gärna det för mig. Det är ingenting man bara kan gissa sig till. Försök själv säga något som kommer hända mig inom 2 veckor, och det får inte vara något vanligt..så får vi se om du lyckas göra det. För om allt bara vore skitsnack, då borde även bl a Wermlandspojken kunna säga något ovanligt som kommer hända. Och förklara gärna hur han kunde veta att min son som då var 2½ år just var 2½ år. Fast det kanske också är något man bara gissar så fort man ser någon "Ditt barn är säkert 2½ år". Det finns väldigt många oseriösa personer inom detta område, men det finns även många seriösa personer. Varje gång dom på tv ska sk "bevisa" att det inte fungerar så har dom nästan alltid tagit någon gumma från en "ring och spå dig linje". Men hallå, då kan vi säga att all vetenskap är bluff, vi kan ju ta någon galning från gatan som kallar sig vetenskapsman. Sedan när han inte kan bevisa något säger vi att vetenskapen inte existerar, det är bara bluff pga att den mannen inte kunde bevisa något. Väldigt enkelt, då kan man säga att många saker är bluff, bara man pratar med fel personer som anger sig kunna mer än vad dom kan.
Just det letar jag efter Sussie77....
På www.skogsljuset.se/dates.html kan du kolla vad dom bokat in och var. Men jag tror inte Malmö finns med, men du kan ju alltid gå in och kika.
Vad hette han du var hos, har du hans nummer?
Sussie77 glömde jag skriva...