• Monessa

Kö i Ullared?

Är det någon som vet om det brukar vara kö i Ullared på lördagar??

• Svar på tråden Kö i Ullared?
  • LiMaLe

Det är ju olika, men lite kö är det nog var dag, lite beroende på när man kommer.

• skåne

brukar vara ja, -ibland får man stå 2-3timmar i kö!!

• Mlee

jajjamensan.... har bara varit där en gång dock men en vän till mig åker dit mer regelbundet, vi tyckte att vi var tidiga men de var låååång kö då... en kö som går runt i snirklar för att ta den minsta möjliga plats... *skrattar vid minnet* man hörde kundvagnarna rasla till ett bra tag innan man själv fick börja traska mot ingången... men vi kom in på "föststa insläppet" har hört att dom delar upp det om det är mycket folk.

lycka till!

// Emelie

• Fyrklovern

Nu på hösten så är det nästan alltid kö på lördagar, det bästa man kan göra är att åka i början på veckan, mån-ons. Då är det MINST folk men du kan få stå i kö då med, oktober och fram till jul är våran (jobbar på Gekås...) bästa tid på året.

//Charlotte

• Monessa

Jag har 3 timmars körning dit, så att kolla köbarometern är ingen idé.
    Hur dags är bästa tiden att komma på morgonen tro?
    Jag hade helst åkt en vardag, men min kompis kunde inte då tyvärr.

• Fyrklovern

Kom direkt vid öppning i så fall, då kommer du garanterat in innom en halvtimme, kommer du på dagen så kan du få vänta...

• glammis

tar ni med barnen till Ullared? har en 8 månaders som jag ammar + att vi har en 2 timmar att åka så han får nog hänga med....tror ni det funkar?

• Fyrklovern

Det finns speciella vilorum vid kundtjänst som du kan få lov att amma i om du vill vara i fred, visst finns det bänkar och så men det kan ju lätt bli stökigt så gå till kundtjänst (vid ingången) och be och få komma in in ett "vilorum" så du kan amma i lugn och ro.

Klart att bebben vill hänga med till gekås :)

//Charlotte

• Monessa

Jag har en 3-åring och en 1,5 åring och de ska INTE få följa med!!
    Detta ska vara en barnfri dag!!
    ...men jag vill inte stå i kö...
    Finns det nån sidoingång man kan smita in igenom tro?...

• Dynamisk

Var där i lördags, kom strax innan 9, fick stå i kö i ca 15 minuter, och det var verkligen JÄTTEmycket folk där inne, men man fick stå ut med att få en vagn på hälsenorna . Jag körde säkert också en och annan på hälarna, för det var verkligen trångt!

• Freiya

jag brukar alltid åka så att jag e där vid 12-13 på dan. då är det nästan alltid bara att gå rakt in och det är knappt några köer till kassorna när man ska ut igen. har provat att komma dit tills det öppnar men då e det ju lååååånga köer!
    gar iofs alltid åkt dit på vardagar, lördag har jag aldrig provat.

• Dynamisk

Monessa: Du lär ju få stå i kö om det är kö, dem har ingen vipingång, inte vad jag vet
    När du varit inne kan du få en stämpel och då går man in vid utgången om man nu vill gå ut och pausa lite eller så.

Att få stå i kö är lite tjusningen med att åka till Ullared

• Monessa

Dynamisk: Ha, ha.... Ja du har väl rätt kan jag tro, med tjusningen...
    Man har ju dagen på sig, så det är väl inte hela världen. Kanske läge att lägga
    ner paraplyet i bilen, om det regnar i kön menar jag.

• Dynamisk

Monessa: Ja ta med paraflaxet, i lördags regnade som s*tan emellanåt, speciellt när vi stod i kön och sen var jag ute på en rökpaus och då var det fint men när jag stod där och pustade ut och förbannade mina onda hälsenor så öppnade sig himmeln igen , så då var det bara att traska in igen och fnissa åt dem stackarna som stod i kön

Vill upp dit igen, men ekonomin tillåter inte 2 besök i månaden
    Speciellt inte när man har 40 mil tor

• LillaEllan

vi stog i kö i 2timmar en g¨ng. andra g¨nger har vi vart där mitt i veckan då har det var lång kö men den går rätt fort=)

Svar på tråden Kö i Ullared?