• Mamman till två

IKEA´s vägghylla "lack" i ek???

Jag är på jakt efter "lack"-hyllan i ekfanér, men den har ju utgått ur Ikeas sortiment..

Har letat på blocket och på tradera men får inget napp..

Är det någon som vet några andra köp&sälj-sidor på nätet så att jag kan få tag på min hylla??..

• Svar på tråden IKEA´s vägghylla "lack" i ek???
  • Snowgirl

Va?! Finns inte den längre? Ett tips kan vara att ringa runt till de olika IKEA-varuhusen och kolla om den finns kvar någonstanns.

• Malllis

Phu, vilken tur då att vi köpte våran för 3 veckor sedan. Hur kan något sådant utgå från sortimentet?

• Mamman till två

ekfärgen fanns inte på ikea i gbg när vi var där i helgen iaf..

Kan inte heller förstå hur de kan ta bort ek, det som är så snyggt..

• innana

Neej, precis den vi skulle köpa också...skulle också tro att man kan kolla med varuhusen om det är nåt nytt liknande på väg in, det brukar ju blir ett glapp liksom. Har svårt att tro att de tar bort en storsäljare utan att ersätta med ngt.

• Mamman till två

Jag skickade mail till IKEA via hemsidan igår,.. får nog testa att ringa runt då

• Mamman till två

hyllan finns kvar, dock inte i ekfanér..

• Ickan

Japp, Ek har utgått ur sortimentet. Vi passade på och köpte en extra bara för säkerhets skull när vi bara skulle ha en.

Märkligt att de tar bort den för ek är ju fortfarande väldigt modernt. Men kolla runt på varuhusen. På Blocket dyker de väl upp så småningom men just nu vill väl alla ha sina kvar.

• hallonvaniljte

Jag har en sån stående hemma ouppackad och kvar i sin kartong! Shoppade den och insåg sen att den inte passade hos oss!

Synd att du bor i andra änden av Sverige,annars hade du kunnat köpa min! Men det borde väl finnas fler där ute?

Tjao

• Mamman till två

hallonvaniljte:

Vad synd..

Jag får fortsätta leta,.. "skam den som ger sig"

• VinTiff

Gud va dåligt!!! Dom borde ju ta bort den vita isåfall för den ser ju så plastigt billig ut jämfört med ek hyllan...sur..

• jenniiica

En annan hylla i Lack-serien (den för 795 som e som fack i) har oxå utgått i ekfanér men ska komma in i ekmönstrad istället (förstår inte riktigt skillnaden, men men) så kanske det e samma med den hyllan?

Vi har den hyllan du vill ha ute på blocket, men när jag fick reda på att den skulle utgå behöll vi den...

• Mamman till två

Fick svar från Ikea idag..

"lack" kommer tillbaka i ek under hösten/vintern 2006.

• Zizter

annars finns en jättebra sida där man ser alla annonser över internet..

www.allaannonser.se bara söka! lycka till!

Världens lyckligaste mamma till lilla Kim, född 060521
Svar på tråden IKEA´s vägghylla "lack" i ek???