• anlisa

Kräm för fastare bröst..

Bust-Sculpt..krämen påstås göra din byst fastare och finare. Skall fungera bra för oss som ammat eller om man helt enkelt bara vill ha ett litet lyft..
    Vad skall man tro?? Testar man allt i ren desperation eller finns det verkligen krämer som fungerar??
    Skulle vara intressant att höra era åsikter..eller om där finns någon som testat och kan prata av egen erfarenhet..

• Svar på tråden Kräm för fastare bröst..
  • n0va

har inte testat... men efter 8 mån amning så är inte brösten precis så fasta som dom var innan....

*puff*

• anlisa

Puffar upp denna lite..
    Nån måste det väl ändå finnas som har några åsikter i frågan???

• Anonym (:-()

Det finns INGEN kräm i hela världen som ger fastare bröst. Hade det funkat hade det stått på varenda löpsedel i världen - tro mig!

Lägg inte pengar på sån skit!

• Bigfoot

Det finns ju krämer som gör själva huden fastare/spänstigare, men själva bröstvävnaden går ju inte att göra något åt.

/Biggis - mamma och monster
  • anlisa

Okej..vad finns det för åsikter om örten pueraria mirifica då? Den sägs också göra brösten större. Finns både som tuggummi och kapslar.

• Jenny S

Angående pueraria mirifica.
    Ska man försöka hålla kapseln mellan brösten? Eller ska man kleta tuggumit där klyftan en gång i tiden var för att limma ihop den igen eller vad är tanken?

Nä, men allvarligt...det funkar inte!

Tänker ju direkt på den gamla vitsen:

Gumman: Älskling, kan du inte betala en bröstoperation till mig?
    Gubben: Nä, det gör jag inte. Vill du ha större bröst eller?
    Gumman: Ja, det vill jag.
    Gubben: Gnugga dem med toalettpapper två gånger om dagen så får du större bröst. Då slipper jag betala en operation!

Gumman gnuggar brösten med dassapapper två gånger om dagen i 1 månad innan hon säger till gubben: Det funger ju inte!
    Gubben: Inte? Du har ju torkat dig i röven två gånger om dagen och den jäveln har ju iaf blivit mkt större.

Why try to fit in when you were born to stand out?
  • anlisa

Okej..min första tanke är också att det omöjligt kan fungera men ändå finns tvivlen där..tänk om???
    Ingen som testat och kan svara på frågan?

• anlisa

Angående denna örten (pueraria mirifica)..

Ingen som testat????

Svar på tråden Kräm för fastare bröst..