• chiquita

Mjukost med brie-smak?

Jag såg reklam på tv:n igår om att det kommit någon ny mjukost på tub. Den fanns bl.a. med brieost-smak.
    Den får man väl äta eller? All mjukost är väl upphettad så då måste det väl gå bra?
    Är så fruktansvärt sugen på brieost så det lät helt underbart...

• Svar på tråden Mjukost med brie-smak?
  • Willa

Det låter för bra för att vara sant! Men om det är mjukost så borde det ju vara ok. Måste inhandla sådan snarast!!!

• ZandraDee

Oh va gott
    Vad vad det för märke på den måste ut o börja leta!
    Håller på o längta ihjäl mig efter sån ost?
    Tror inte det är nån fara med mjukost!

• änglamamma

så länge det är pastöriserad mjölk i så går det...
    ja brie är gott! men kolla noga på innehållsförteckningarna....här kan jag ibland hitta brie med pastöriserad mjölk i...
    så jämför sortena...det brukar finnas "lovliga" ostar!
    kram

• Qila

Har själv sett reklamen men jag kommer inte ihåg vilket märke det var, men om du gör det så prova att skicka ett mail. Tillverkaren måste ju veta, tycker jag iallafall. Är själv också väldigt förtjust i dessertostar.
    Qila

• Ajax

Jippi, den är pastöriserad! Kollade på Kavlis hemsida....gissa vad jag ska gå o shoppa snarast!

• Tess76

Det är Kavli som kommit med tre nya mjukostar: brie, blue cheese & chevre. Jag läste om dom på deras hemsida och det står att alla är pastöriserade (Produkten är pastöriserad, står det), så jag antar att man kan äta den då.

Åh, vad jag ska köpa och äta. Det är nog osten jag saknar mest tror jag.

• Willa

Det här blir ju bara bättre och bättre, tre underbara smaker som jag läääängtar efter! Blir många mackor i kväll!

Svar på tråden Mjukost med brie-smak?