• FIA1

Vaknar och är genom blöt av svett?

Vaknade i natt av att jag var genom blöt av svett till och med täcket var blött ????
    Är det här vanligt det är 2:a gången nu som jag vaknar av att jag harvarit genom blöt.?
    Har sovit rätt dåligt ända sen jag blev gravid kan det vara hormonerna som spökar?

Kram FIA1

• Svar på tråden Vaknar och är genom blöt av svett?
  • TantG

Låter som mig... jag är också JÄTTEvarm... tror att det är hormoner... I mitt fall även lite bebbes fel... *det är en VARM rackare som bor där*

• FIA1

Hiihihi =) har hela tiden sen jag blev gravid varit jätte frösen på dagarna men varm på nätterna, skumt.

• stanna

Jag är också jättevarm på nätterna. Har varit det sen jag blev gravid. Vaknar varje natt och är blöt av svett...

• TantG

Japp stämmer det med!

Du skulle ha sett mig när det var så nytt, så nytt, så nytt. Kunde ligga i fleecekläder under fleecefilt under dun täcke... oCH FRYSA.... sen bidde jag varm!

• FIA1

Skönt att höra att andra oxå har samma problem =)
    Kram Fia1

• Carro Å

samma här.. ja svettas väldigt mycket på nätterna så ja har en handduk till hands under kudden som jag torkar ansiktet med varje ggn ja vaknar.

• mamma37

Samma här!!! Är sååå frusen på dagarna och sover oroligt på nätterna och när jag väl somnat så kan jag vakna och vara helt genomsvettig......Slänger av sig täcket en stund men det tar bara sekunder så fryser jag igen och får upp värmen och somnar och sedan kan det vara samma efter ett par timmar igen!!!!!! Vaddå sova en hel natt!!! Inte konstigt att man "ugglar" runt på dagarna!!! /Kram

• Tiini

Ja me, trodde det va vattnet som gått första gången, men icke..

• Åsa M

hehehe här har ni en till som vaknar i en blöt tröja på nätterna. När jag lägger mig har jag alltid en t-shirt på mig för att senare när jag vaknar kunna ta av mig den då väldigt blöta tröjan och sen somna om rätt snabbt igen och då torr.
    Men det är bra jobbigt att svettas så mycket ibland håller jag på att bli tokig för jag vaknar så ofta...

• Lara Croft

Så var det för mig ett par veckor i början, mellan 6-8 veckan ungefär. Sen slutade det plötsligt.

• Leeloo

Vi sover med fönstret öppet fortfarande för annars vaknar jag i en säng som skulle kunna liknas med atlanten...

Svar på tråden Vaknar och är genom blöt av svett?