Hur långt tid efter förlossningen kom ni i era jeans?
Jag saknar mina tighta jeans, undrar bara hur länge man får vänta för att den lilla kulan på magen ska försvinna så man kommer i sina favorit kläder igen som man hade innan man blev gravid..
Jag saknar mina tighta jeans, undrar bara hur länge man får vänta för att den lilla kulan på magen ska försvinna så man kommer i sina favorit kläder igen som man hade innan man blev gravid..
Fem långa månader tog det för min del... De sitter NÄSTAN lika skönt som förr!
efter 2 veckor, MEN det växte jag dock ur snabbt igen och kommer fortfarande inte i dom och det har gått över ett år nu *suck* Men jag är på god väg nu iaf ;)
KRAM
Jag kom i de efter en månad och de sitter fortfarande bra! Nu har det gått 5 mån sen Minja föddes..
hehe, satte på mig jeansen när jag kom hem från bb samma dag som hon är född.. mest för att testa, visst satt de lite tajt, men det gick :)
Jadu 7 månader har gått och 2 byxor har spruckit just för att jag skulle "bara ha på mig dom"..;);).. så det var att slösa lite pengar o köpa nya...:D
Jag fick på mig dem efter ca 4 månader.. Då var de nästan för stora, men nu när Moa är 11 månader är de lite tajta igen :( Gick upp ca 3 kilo när jag slutade amma!! Men det är bara att kämpa på!!
5 dagar efter förlossningen fick jag på mig mina jeans som är ganska tighta i vanliga fall men nu sitter dom pösigt..inge kul alls. Fick på mig alla mina vanliga byxor efter 5 dagar.
Några dagar efter förlossningen åkte dom på! En månad senare kunde jag ej ha dom längre då satt dom som en säck potatis!! Dom hängde i knävecken! Jag rasade ner i vikt dom tre första månaderna! Nu börjar jag se normal ut igen!! Kanske var det jeansen som töjde ut sig!!
Jag fick faktiskt på mig mina jeans 1 v efter förlossningen men nu har jag vuxit ur dom för länge sedan...........önskar att jag fortfarande kunde komma idom .
Hmmm vad tog det efter jag fått min son???? Han föddes på tisdagen på lördagen när jag åkte hem hade jag mina gamla jeans på mig.... Så väldigt snabbt... Men så gick jag bara upp 4 kilo under graviditeten....