• Mamman med stort M

Deathball. net notpron

Halloj!

Jag har börjat spela detta spel och det skulle vara kul att diskutera med andra som också spelar detta spel.

Vet du inte vad jag pratar om så tycker jag du ska kika in denna tråd och testa själv
    -> http://deathball.net/notpron/

♥ I väntans tider...på den tredje ! v.16 ♥
  • Svar på tråden Deathball. net notpron
  • nero

Hej har du löst hela???
    Jag kommer inte vidare från 5-6 vet inte vad jag skriver för fel. Har ju låt titeln men det verkar det ju inte vara! Vet du???

• MasterBlaster

Om det är nivå 5 så googla bara efter sångtexten som står under bilden. Är det nivå 6 så får du markera bilden så kommer det komma fram en serie siffror längre ner. Dessa siffror representerar siffror i ascii-alfabetet. På så sätt får du fram rätt användarnamn och lösen.

• nero

MasterBlaster: Men jag har låt titeln till själva låten men det stämmer ändå inte för nåt galet gör jag ju?!?!? Blir gaaalen

• MasterBlaster

första ordet i titeln (simple) är användarnamnet och andra ordet (songs) är lösenordet, så fixat.

• nero

MasterBlaster: Det är precis det jag skriver men kommer ändå inte vidare Det är det som är så konstigt!?!?!
    Får pröva igen och igen och igen... Tack iaf

• Mamman med stort M

Jag är hittills endast på level 6, när jag har tillräckligt med tid igen så ska jag hoppa in i det där igen.

♥ I väntans tider...på den tredje ! v.16 ♥
Svar på tråden Deathball. net notpron