• Långbenopluto

Julklapp till 13-åring?

Hej

Alltså, vad kan man ge en 13 -årig pojke i julkapp som inte själv vet vad han önskar sig?

Han är ganska bortskämd och har redan det mesta som han vill ha, och därför vet han inte riktigt vad han önskar sig...

Kan ni ge mig förslag på något som inte kostar för mycket?

Många tips mottages tacksamt!

OBS! Jag börjar med julklappar tidigt så att det inte ska bli så dyrt i december...

TACK! Trevlig helg!

• Svar på tråden Julklapp till 13-åring?
  • gulllis

vad har han för intressen?

• Dino78

En DVD-film...kommer ju hela tiden ut nya. Superman (den nya) kommer snart ut på DVD, det kanske kan vara något?

DIF i själ och hjärta
  • Änglagård

Hej!

Om han redan har en hel del saker och är bortskämd som du själv säger så kanske en "upplevelse"-present är att rekommendera. Exempelvis att bara du och han åker på en kryssning till Åland,Åbo,Finland eller Kiel. Eller att ni går på en konsert,teater eller dyligt som han gillar. Boka ett hotell i en annan stad å bara ha det gött ihop.
    Kram från Ängla

• Theodoris

Min 13-åring gillar kläder så det blir presentkort på Cubus eller på bion. I år stack han till Gran Canaria med mina vänner så då bestod julklapparna av euro.

• MiaL

presentkort eller kontanter, det skulle nog jag önskat mig om jag var tretton.

• abnocto

Min 12-åring är likadan. Han fyller 13 om en månad så något måste jag hitta på tills dess också, och inget önskar han sig. Pengar är uteslutet då han ALDRIG köper sig något utan bara slänger in pengarna i en låda på rummet. Köpte faktiskt en kassaskåp åt honom sist så han åtminstone kan låsa in dom.
    Det börjar som sagt bli dags att fundera för som han säger själv "jag vill ha överraskningar"......

• Lorina

Min grabb ska få presentkort och pengar in på hans nya bankkort, så han kan köpa vad han vill. Mamma köper alltid fel ialla fall

• abnocto

Nu kom jag på det...... kanske ska köpa några aktier han kan följa.

• zasata

någon resa?
    presentkort?
    spel?
    guldpass på liseberg? (om man bor i göteborg)
    djurtofflor

Svar på tråden Julklapp till 13-åring?