Tatuering
Är det nån här som har nåt förslag på nån fin tatuering som jag kan relatera till min dotter? eller tecknet för "mamma"? jag vill dock inte göra en kinesisk, utan helst nåt annat tecken.
tacksam för svar :)
Är det nån här som har nåt förslag på nån fin tatuering som jag kan relatera till min dotter? eller tecknet för "mamma"? jag vill dock inte göra en kinesisk, utan helst nåt annat tecken.
tacksam för svar :)
vill oxå göra en tatuering som relaterar till min dotter.... men då blir jag ju "tvungen" att göra en för mina kommande barn oxå. Tänk om jag inte klarar av smärtan en gång till?..=)
hihi, det gör du. jag har 2 sen tidigare o det var inte så farligt faktiskt :)
men jag hade velat ha en som står för "mamma" eller "mor & barn/dotter". fast tänk om man får en son sen då? =(
Hehe.. ja det e sant.... usch får ångets när jag tänker på motiv... därför jag aldrig gjort nån förrut... har aldrig kunnat bestämma mig..=/
Det går att göra en jättefin tatuering utav fotografi av din dotter.
Min man funderar på att göra en tatuering av vår hund Bamse.
Jag funderar att göra ett fint L då sonen heter Linus.
Annars blir det nog ett kinesiskt tecken.
Jo jag har sett bilder på folk med foto på sitt barn tatuerat. Jättesnyggt faktiskt, men det är nog inget för mig. Jag vill ha något litet o diskret.. Funderar på att skriva "Wilma" med jättetunn skrivstil på insidan av armleden. Gaah kan inte bestämma mig!
Min make har vår dotter Amandas porträtt tatuerad på sin arm. Bild finns i galleriet, välkomna att kika in ;0)
Har varit in o kikat på din gubbes tatuering, den var jättefin. O det var ju likt också, man tror inte att det ska bli så bra som det blir :)
maloo; TACK, å "gubbens" vägnar
Mm, visst är det likt)! KANONFINT...
Jag har ett kinesiskt tecken som står för Mamma. De är så fint, om jag får säga de själv :)
hej
själv har jag fyra barn och ja visste inte va ja skulle göra
jag tyckte alla namen va för mycket
men så kom ja på alla mina har användt napp så ja tatuerade in en napp
hahah ganska söt faktiskt
kram sabinas
"Coolt" att tatuera in en napp