Libanesisk restaurang i Stockholm
Hej!
Har du ätit på en Libanesisk restaurang i Stockholm?
Vilket och skulle du rekommendera den?
Hej!
Har du ätit på en Libanesisk restaurang i Stockholm?
Vilket och skulle du rekommendera den?
Restaurang skulle jag kanske inte kalla den, men lunch-hak. Ligger på Kungsgatan mot stureplan till.. Vid apoteket..
De har gott käk i alla fall..
Den libanesiska restaurangen vid stationen i Upplands Väsby är underbar...supergod mat..om den finns kvar vill säga..hm.. :)
Det finns ett par stycken på Folkungagatan, mot västra änden på gatan, minns inte gatnumret, tyvärr. En heter Sahara och vad den andra heter minns jag inte (virrigt värre), men båda är bra.
Jag rekommenderar Tabbouli på Norra Agnegatan, Kungsholmen. Var där med några tjejkompisar för ett par dagar sedan; Mysigt ställe med suverän mat, bra service och bra priser.
Jag var på en libanesisk restaurang på Norr Mälarstrand i förra veckan - jättegod mat och trevlig service. Vi fick t.o.m. lite magdans till desserten!
Vad den heter? Ingen aning, sorry. Men värd att googla efter!
Puffar lite
Beirut Café på Östermalm är jättebra!
Yepp, jag har ätit flera gånger på Meza Lounge som ligger på Hamngatan 5 (lite osäker på numret) men nedanför NK om man säger som så... Suveränt god mat och bra service och snygga toalett! Rekommenderas varmt!
får man fråga hur libanesisk mat brukar vara? vi har nämligen en ganska nyöppnad restaurang här i skövde, hörde dock att maten var ganska torr (kanske bara är deras...)?
Jag har ätit på några stycken i stockholm och jag tycker den som toy rekommenderade ovan, Tabbouli på Norra Agnegatan på K-holmen är klart överlägsen. Både maten och miljön!
En i Östemalm mins ej namnet. Det är bäst
shadow, det är många röror som man doppar brödet i, en del kötträtter, libanesisk sallad, knyten m.m m.m. Det sista man kan säga är att libanesisk mat är torr !
Molnet: okidok kanske man skulle testa nån gång då :)
En till som rekomenderar beirut cafe :) Mums!