• bizzziie

Hur får man bort hårfärg?? VIKTIGT!!

Visste inte vilken tråd jag skulle lägga detta i så jag tog den här..

det är så att jag har spillt två stora droppar brun hårfärg på mina nya jeans.. tränkte fläckarna med "tabort" och det blev liiiite bättre men de är långt ifrån borta.. nån som har tips på hur man kan få bort dem??? Jag vill verkligen inte slänga mina nya fina jeans!

Älskar lilla Alvin, född 060627. Har glömt hur man pratar med vuxna! =)
  • Svar på tråden Hur får man bort hårfärg?? VIKTIGT!!
  • bizzziie

snälla?? Nån?

• IsaDenVisa

Tror tyvärr inte du kommer få bort de..:(

• MamaMuu

Hej igen :)
    Tyvärr måste jag nog säga att det inte finns så mycket man kan göra på den frågan heller. Har flera plagg jag spillt hårfärg på, både blondt och brunt och har tvättat dom säkert 100 gånger efter det. Fläckarna finns fortfarande kvar :(

• Längtar efter en liten

Tror inte heller det tyvärr. Spilde på golvet och än idag 1 år senare syns fläcken,inte lika mkt efter skurbbandet men det syns

Lyckliga (L)
  • shine

Shiiit... går nog inte att få bort.
    Fick en gång ljusbrun hårfärg på lillans pyjamas. Den låg på toa när jag färgade håret och det stänkte ett par droppar på den. Den är vit. Tog och gnuggade med tvättmedel och nån slags ta-bort vätska direkt men det smetades bara ut och försvann inte alls.
    Tyvärr =/

• bizzziie
    Längtar e fter en liten: Där har jag ett tips angående spill på golvet! (Det gjorde jag också vid samma tillfälle som jeansen! ) Jag fick tipset att använda svinto.. bara svinto med sån där "inbyggd" tvål i.. gnodde lite.. inte hårt alls.. och det försvann faktiskt till 90%!

Jaha men då får jag stå ut då.. Får skylla mig själv! haha..
    tack för svaren!
  • aleksa98

färga dig när du e naken nästa gång. Det gör alltid jag

Svar på tråden Hur får man bort hårfärg?? VIKTIGT!!