• precis

Fjällräven! Vad tycker du om jackorna?

Jag behöver lite hjälp angående Fjällrävenjackorna.

Jag har spanat in Gemona och Tilda, är det någon som har dom? De verkar vara ganska långa så det är ju toppen om det vore så. *frusen*

Det verkar som om Gemona är varmast stämmer det? Och duger det mitt i smällkalla vintern eller är den inte tillräckligt varm för en vargavinter? Jag tycker dom var ganska billiga jämfört med många andra vinterjackor betyder det att dom är dåliga?

Vilken färg på jackan skulle ni ta: röd, svart, brun eller grå om ni hade mycket bruna, gröna, svarta byxor och jeans? Den måste ju passa till allt liksom!

Jag blir kanonglad om någon hjälper mig eftersom att jag inte har tillgång till någon affär utan måste beställa på internet.

• Svar på tråden Fjällräven! Vad tycker du om jackorna?
  • Shoegal

Kan inget om Fjällräven (fråga Linda Skugge, hon brukar tydligen köpa deras jackor via Internet ) men färgmässigt tycker jag nog att brunt låter snyggast. Lycka till med jack-köpet

• Fnutten

Om du vill ha en riktigt varm jacka från Fjällräven så ska du välja Eskimo Jacket eller Expedition Down jacket. Gå in på www.fjallraven.se och klicka sedan på deras varma jackor.

Själv tycker jag att Fjällräven har ganska fula jackor och kommer själv köpa en varm dunjacka från Boomerang.

• reserverad

Ar Fjallraven fult?
    Jag trodde det market var jatteinne i Sverige just nu? Nu maste jag kanske tanka om har for jag ville precis som ts oxa ha en.

• Fnutten

silentwings:

JAG tycker att Fjällrävens jackor är fula. Precis som du säger så är det otroligt många som köper dessa jackor och jag tror INTE att man gör det för att man tycker att dom är snygga utan för att dom är riktigt varma, sen kanske märket lockar en del till att köpa också.

• reserverad

Okay. Vilka andra marken finns det som ar varma och knalanga och kostar runt 2500? Obs! Jag vill inte ha dun!!

Svar på tråden Fjällräven! Vad tycker du om jackorna?