• Troll lina

Hör det ihop, onanering med vattenstråle och minskad känsla?

När jag var 12 år så började jag onanera med vattenstråle, jag skruvade av huvudet och använde det så!

Jag får nästan aldrig orgasm, har fått det kanske 4 gånger under 2år av nuvarande förhållandet!

Jag kan få orgasm i duschen/badet med vattenstrålen men jag har inte lärt mig tekniken för hand!

någon som har erfarat detta? har jag dödat min känslighet, jag vet inte hur känslig jag var där innan jag började använda vattenstrålen men jag vill så gärna kunne få orgasm tillsammans med min man! samt att han känner sig otillräcklig när han inte kan få mig att komma!

har ni något tips till lilla mig?

• Svar på tråden Hör det ihop, onanering med vattenstråle och minskad känsla?
  • vadskajaghetadå

han kan gnida sin snopp mot din lilla plupp

klitoris altså

han ligger på dig å gnider, helt enkelt

• Troll lina

är värt forsöket, får se om jag får honnom till det och om det hjälper!

är van med det starka/hårda trycket från duschstrålen :(

• Du är för liten

hm.. Tja jag vet inte om det kan skada nerver eller nåt, har väl testat själv ett par gånger, men i början när man experimenterar med sånt där så är man ju enormt känslig, det avtar ju av rena "vanan" så att säga, prata med en gynekolog om det är fysiskt och annars får ni testa på nya spännande saker!

• vadskajaghetadå

ja det kan hända, som svar ¨på din fråga..att den blir mindre änslig, det tror jag..fast inte för jämnan

• Du är för liten

du kanske bara gillar tuffa tag! Han kan väl onanera dig med duschstrålen!? gå in tillsammans o lek lite =) Ibland kan frustrationen över att dom inte träffar precis rätt bygga en sjujävlans orgasm.

• myself

Nejje, oroa dig inte.. du har helt enkelt inte hittat tekniken i "vanliga" övervatten livet.. försök hitta den med dig själv så kan du instruera din partner sedan..

Och ge inte upp, ibland tar det tid.. i duschen krävs det inte lika mkt tid, så du kanske har tröttnat när du försökt på egen hand i typ sängen o så?

• Troll lina

vågar inte ta upp denna frågan med min gyn, känns så dumt och alldeles för intymt!

har forsökt ta dusch strajk men det funkade inte då jag vill ha det skönt oxå! fan vad jobbigt!

gråter över f****n, kan man inte lämna tillbaks dåligt fungerade "varor"?
    vart kan jag byta in min f!

• Du är för liten

troll lina, men du, ha sex i duschen tillsammans då till o börja med, så kan ni ta det därifrån sedan

• myself

Jag tycker att du ska sattsa på att köpa lite leksaker.. typ dildo, klitorisstimulator o så.. Allt fungerar ju som de ska, du kan ju få orgasm, inte alla som kan de!

• Troll lina

myself, ja vist har jag tröttnat, det känns som jag håller på i evigheter men inget händer!

har dildo och massagestav men dom hjälper inte, kanske man borde lägga några spänn på den omtalade kaninen! får satsa på att spara ihop till den :)

• myself

kaninen håller vad den lovar låt din partner slicka dig medan så är saken biff... oj vad intim jag blev nu.. men aja, skitsamma =)

lycka till!! tappa inte hoppet..

• Troll lina

går tyvärr inte med killen i duschen, han är så fruktansvärt oteknisk i sina rörelser och grejer, sen blir han ledsen över att han inte kan!

får titta efter lite mer sexleksaker! undrar om dom där "orgasmkrämen" hjälper lr något! känns dumt att lägga ut pengar på något som kanske inte funkar! men ifall det funkar *drömmer sig bort*

• Troll lina

myself och Du är för liten, tack så mycket för era svar, ska slösa med lite pengar och forsöka hålla hoppet uppe, even om bara för en stund!

tack igen flickor

• vadskajaghetadå

köp på blue vision inne i sthlm..dom kstar bara runt 100 spänn

• Troll lina

sannispannisen, har dom någon nätbutik? det är nämnligen lite långt till stockholm för mig!

men tack för tipset iaf

• Anonym

Jag har samma problem... har ofta tänkt att jag måste sluta så kanske jag får tillbax kännslen.. men det e såå svårt

• Troll lina

anonym NR: 1342189:

precis som dig då tänker jag hela tiden att nu är det sista gången, men sedan står jag där i duschen och kan inte hjälpa det! *gråter en skvätt för trasig tjejdel*

Svar på tråden Hör det ihop, onanering med vattenstråle och minskad känsla?