• årstid

kan vi inte samlas- gravid i oktober?!!!!!

hej alla glada +:are
    jag skulle tycka det var roligt om vi sammlades på en tråd. vi som fått + på stickan i OKTOBER!
    själv fick jag beskedet den 5:e
    tjohooooo!"
    kom igen nu- skriv

• Svar på tråden kan vi inte samlas- gravid i oktober?!!!!!
  • Turbon

Hej!

Jag hänger gärna på! Testade positivt den 8/10 efter vårt andra IVF/ICSI som vi gjort på Carlanderska i Göteborg.

• Turbon

Har du några grav-sympton ännu Eufrosyne? Jag känner inte speciellt mycket förutom att jag är trött konstant och att magen känns svullen. Men den feta magen beror nog på alla hormoner man proppat i sig under behandlingen Fundersam

• apelsin73

Hänger oxå gärna på Fick + den 12:e, efter vårt andra IVF. Känner inget än mer än vanlig molvärk... Men det ska man kanske vara glad för..?

• Molly78

Fick med + 14/10 efter första syskonförsöket.

• Turbon

Apelsin73: Jag har också känt molvärk och även fått några mindre färgade flytningar men enligt bm ska det inte vara något att oroa sig för. Som tur är har de försvunnit nu.

Molly78: Kul att du också hänger på!

• Trollet75

Jag plussade idag efter vår andra IVF. Inga som helst symptom, förutom möjligtvis lite yrslig. Men det kan nog bero på trötthet lika gärna! Har en dotter sen tidigare, då var symptomen jättetydliga.

vilken midsommar vi ska få!

• CJTS

Hej! Grattis till er alla. Jag fick pluss lördag 14/10.
    Fick kraftig mensvärk och en liten blödning på torsdagen så jag räknade iskallt med ett minus på testet på lördagen men blödningen avtog nästan med en gång och ersattes av lite ljusbruna flytningar som nu är borta. Blödningen var mer som mörkt rödbrunt slem än mens så jag fortsatte med proggisarna! Tur var väl det.
    Testade igen i går och då var det ett mycket starkare plus än på lördagen och det borde ju vara positivt, eller? Hsg nivån verkar ju stiga!
    Jag är trött och har molvärk i både rygg och mage, inga ömma bröst ännu!
    Lycka till, Cissi

• Mirakela2

Hej!

Jag fick plus den 11 oktober efter 3:e IVF och känner inte så mycket. Vissa dagar lite molvärk och ibland lite lätt uppspänd.

Vi hörs!

• årstid

Turbon.
    grav symptomen är svåra att urskilja. jag är kraftigt överstimulerad... men det skulle vara darr i benen & ömma bröst då!
    är det någon som bokat tid för UL? väntar på att dom ska ringa så jag ska få en tid... KONSTIGT!

• Turbon

Eufrosyne: Jag har fått tid för första VUL, ska dit den 30/10. Känns som en hel evighet dit. Vill ju se så att allt är ok med lilla pyret... Konstigt att du inte har fått någon tid ännu. Jag fick det direkt när kliniken ringde för att fråga hur det hade gått med testet.

Trollet75: Precis, på midsommar sitter vi där med våra knyten om allt går bra

CJTS: Jag hade också några färgade flytningar ett par dagar innan testdagen och trodde det var kört. Skönt att det gick bra för oss båda två.

Mirakela2: Kul att vi träffas här också

Jag har börjat bli lite lite illamående och är konstant trött. Orkar ingenting när jag kommit hem från jobbet. Undra hur detta ska bli...

Svar på tråden kan vi inte samlas- gravid i oktober?!!!!!