• VärstaGrymmaTjejen

Visa mig bilder på era snygga LÄTTSKÖTTA frisyrer!!

Jag ska klippa mig idag, just nu har jag axellångt, skitfult, risigt hår (är blond om det spelar nån roll) Klippte etapper sist jag klippte mig (som var typ 100 år sen) och var nöjd med det, men jag skulle vilja ha nån SNYYGG ganska kort (men ej "pojk-kort") frisyr.. JAg orkar INTE hålla på och föna och så vidare.. Så har du en snygg frisyr, visa den för mig!!Skrattande

Jag är inte dum... Jag har bara otur när jag tänker!
  • Svar på tråden Visa mig bilder på era snygga LÄTTSKÖTTA frisyrer!!
  • VärstaGrymmaTjejen
    Crazy Baby skrev 2006-10-16 11:28:21 följande:
    Jag vill också veta!! Ska klippa mig idag!
    Kanske bara är vi som vill Flört Vad har du för frisyr nu?
    Jag är inte dum... Jag har bara otur när jag tänker!
  • Crazy Baby

Ingen!!!

Har väl lite längre än till axlarna, MEN det stora problemet är att jag har en permanent på utväxt! Så halva håret är ettt får! Trodde aldrig att en permanent skulle sitta så i mitt hår!!

Jag måste klippa mig för varje gång jag ska göra mig iordning för att se ok, så måste jag hålla på med platt-tång och det tar ca 45 minuter och eftersom jag snart blir 2 barnsmamma så hinner jag inte det! Har redan tidsbrist med en 18 månaders och om en månad är är det meningen att lillasyster kommer!

Det får väl bli att jag frågar på salongen och ser vad de kan göra som är bäst för mig, skulle vilja vara mer förberedd, blir så lätt annars nåt man inte riktigt blir nöjd med!

Lycka till!

• Wkd chick

kolla mitt galleri klippte av mig mitt hår igår e såååå nöjd :)

Svar på tråden Visa mig bilder på era snygga LÄTTSKÖTTA frisyrer!!