• Maria84

Halkbanan, hur lång tid?

Jag ska köra halkbanan idag och eftersom det sitter folk och väntar på mig utanför som kan hitta på nåt annat under tiden undrar jag hur lång tid man kör halkan??

Ska snart iväg så tacksam för snabbt svar!

• Svar på tråden Halkbanan, hur lång tid?
  • Lotten

Tror det brukar ta typ 1½ timme. Har iaf för mig att det e nåt sånt. Fast det e kanske olika på olika ställen

• Maria84

Blir ett tag som de får vänta med andra ord.. Tack för ditt snabba svar!!
    Typiskt att man ska må så här illa också när man ska sitta så länge..

• Larsson

jag var där längre,från typ 8-12 tror jag..eller cirka 12.
    fast kanske olika.
    lycka till iallfall!
    rikigt skoj är det!!

• Axels och Annies mamma

Jag var nog också där 8-12 eller nåt sånt, det var i Göteborg. Det kanske är olika på olika ställen.

• Maria84

Larsson - Oj hoppas inte jag behöver sitta så länge ialla fall! Fast det beror väl på lite kanske hur många som åker med osv eftersom man ska åka med dem också..

• Maria84

Det här är Vimmerby som jag ska till, det börjar kl 12 och det skulle ju innebära att jag inte blev klar förrän vid 16 Förvånad 

• CanelaCaliente

Va!!?...oj..kan det vara så länge...jag ska oxå göra halkan...fast inte förrens om 3 veckor. Får nog avboka mina körlektioner den dagen

• Larsson

det är först lite teori och så..sen ska man köra(vi körde tillsammsn med en annan så två i bilen) sen byttes man efter hand..sen teori+film.
    ta med nåt att käka om du är gravid
    jag hade inget med mig och mådde illa heeeela tiden.

• Lotten

Tror nog att det e längre väntetider på större ställen. När jag gjorde halkbanan för 4 år sedan så gjorde jag det i grums och då behövde man inte vänta så länge. Men som sagt det e väldigt olika det dära

• Larsson

mm,jag gjorde min i gbg.
    men ring och kolla för säkerhetsskull.

• killenkott

4timmar får man räkna med.

• 1 och 1 är 3

när jag körde halka åkte vi från skolan vid 8 å va tillbaka vid 12... räkna 30 min körsträcka enkel väg... så ja, 3 timmar

Lycka till! KRAM

• Maria84

Min pappa och min son kommer få det väldigt långtråkigt med andra ord eftersom de kommer få sitta och vänta! Hon tog ju halkan på helt fel ställe, hade det varit i Linköping hade de ju kunnat åka hem emellan men det går ju inte när det är i Vimmerby.. Vet inte alls visserligen hur många som kör samtidigt

Lotten - jag har redan tid för halkan, undrade hur lång tid det tog att göra den

• Maria84

Fast jag får ta mig ner till halkbanan för egen maskin så att säga, körskoleläraren kommer inte att vara där alls..

• Maria84

DÅ har jag säkert mellan 12-16, smart av henne att ta i Vimmerby då när hon vet att de sitter och väntar på mig... men men..

Svar på tråden Halkbanan, hur lång tid?