• Tjej 83

babyskor, JA eller NEJ

vad tycker ni om babyskor. nödvändigt eller bara skit!

jag tycker de är så små o söta *vill köpa ett par*
    mjuka givetvis, hihi

• Svar på tråden babyskor, JA eller NEJ
  • Alicia06

Det är ju jätte sött

• Suneboll

Meningslösa men söta o fina ;0)
    Hade inga förrän vid 6 mån då han började resa sig o krypa o behövde lite halkskydd

• klickann

Jag tycker det är bra. Jag har haft "skor" på lillen främst för att det värmer fötterna när han varit ute i kanske sittvagn eller så.

• Isabellesmamma

Helt onödigt, men jättegulligt, visst...Har fått ett par men dom används ju aldrig..när ska man ha dom? Räcka ut tungan Dom står bara i hallen brevid mina och ser söta ut...

• väntar o längtar

JA!

Absolut en helt onödig sak men de är ju så fina. Dessutom så tycker jag att det ser galet ut med jacka, mössa men bara tjocka strumpor. Näe, ett par skor (mjuka då) är fina och bra då.

• Milton 2006

Det är ju urgulligt!! Kolla in min yngsta sons samling!! Men dom ska ju var mjuka å lätta förstås!!

• Snorky

Jättegulligt är det, man behöver ju inte köpa ett par märkesskor för typ 400:- bara för det... det finns billigare på typ hm o lindex! De växer ur de på nolltid dessutom! Men gulligt som attan!

• missteddy

jag har haft ett par hm skor till sonen sedan i våras när han var 2-3 månader

• Hannah76

Har köpt flera stycken till bebisen i magen,hade fler till min dotter oxå. Jättegulligt ju. Inget som skadar.

• Amazona

Sött men helt onödigt. Min son går men jag har endast tossingar och mockasiner, går inte på företagens "sälja onödiga saker till föräldrar-filosofi"

Svar på tråden babyskor, JA eller NEJ