hej Martina76!
har ju varit inne på ett antal kontroller, 4jourtider, inskrivning, UL idag + att jag pratat med vår barnmorska och folk på kk ett antal ggr. det är så himla jobbigt att inte veta! men nu verkar det ju som om allting ska gå bra, är sjukskriven och får typ inte göra nånting, vilket är ganska jobbigt med en 2åring här hemma!
kommer inte ihåg exakt när det började men hade som typ blodblandade flytningar i ca 1 vecka först.. hm.. måste varit ungefär när mensen skulle kommit för det var bara en vecka utan blod sen innan första större blödningen kom.. men då där jag ringde in sa de bara att de inte kunde göra nånting, hade plussat 2dagar innan den blödningen så jag skulle bara vänta 1-2v å testa igen sa de då. de ser fortfarande en blodsamling i livmodern, men det ska tydligen vara gammalt blod som antingen kommer ut eller sugs upp av kroppen igen. med tanke på formen av den "blodpölen" tror de att det kan ha varit två från början, men de kan inte säga säkert, det behöver inte ha varit det, men vi kommer aldrig få reda på hur det ha varit å det känns lite tungt.. hade ju varit kul med 2, men vi är otroligt glada över att den lill' har det bra där inne!