• Anonym (KK?)

Ni som har/haft KK. Hur ofta har ni träffats?

Jag blev singel för snart 5 månader sedan och skulle vilja vara det ganska bra tag känner jag nu, jag trivs med det men saknar verkligen sexet med en annan person.

Har känt en kille via nätet i ca 3 år och vi har kommit "överens" om att bli KK och umgås som kompisar. Vi både tycker om varandra men jag vill inte ha något förhållande.

Men hur ofta ska man ses? Hur har ni gjort? Jag vill inte att man ska ses flera dagar i veckan, då är nog sannolikheten stor att någon får känslor för den andra. Eller ska man ses bara några ggr i månader? Många frågor här! Men jag är nyfiken, berätta hur det har gått för er!

• Svar på tråden Ni som har/haft KK. Hur ofta har ni träffats?
  • Anonym

är man kk så träffas man när man har lust helt enkelt...

Inga löften, ingenting....

Man tar en träff i taget...

Jag har haft en hel del olika kk-förhållanden o hela poängen med dom är just att man inte har några löften om varken det ena eller det andra...

När jag har träffat kk:s.... har man ringt nån timma innan o sagt att nu ses vi...  träffas bara korta stunder för sex o eventuellt övernattning eller en fika,,,, osv osv...

syftet är rå o ren sex...

så för min del harf jag även haft flera olika kk:s samtidigt.. eftersom jag anser att man fortfarande är singel ... träffar man en åt gången är man involverad anser jag... men det är ju MIN åsikt

• Anonym

Jag har haft 2 KK. Den ena träffade jag bara på helgerna. Den andra träffade jag oftast bara under veckorna. Några ggr per vecka kunde det bli. Han & jag va kk till & från i 1½ år, nu är vi tillsammans. Men umgås inte för mkt & gör inte för mkt "pargrejer", lätt att det blir känslor inblandade då.

• Anonym
    Anonym skrev 2006-10-17 18:42:22 följande:
    är man kk så träffas man när man har lust helt enkelt... Inga löften, ingenting.... Man tar en träff i taget... Jag har haft en hel del olika kk-förhållanden o hela poängen med dom är just att man inte har några löften om varken det ena eller det andra... När jag har träffat kk:s.... har man ringt nån timma innan o sagt att nu ses vi...  träffas bara korta stunder för sex o eventuellt övernattning eller en fika,,,, osv osv... syftet är rå o ren sex... så för min del harf jag även haft flera olika kk:s samtidigt.. eftersom jag anser att man fortfarande är singel ... träffar man en åt gången är man involverad anser jag... men det är ju MIN åsikt
    Jag igen - kan säga att jag träffade o hade sex med mina kk:s  kanske en 2-3 ggr i veckan..
  • Anonym

Jag hade sex med en kk i ca 2 år fram och tillbaka, så fort ett förhållande tog slut för någon av oss hamnade vi där igen, träffades på helgerna oftast. Tyvärr slutade det med att jag fick känslor för honom och inte han för mig, så var försiktig... Gör ont med ett brustet hjärta på det sättet...

• Anonym (för sällan)

Är KK/älskarinna till en gift man sen 6 mån så det är väldig olika hur vi ses. beror på hans familj. en bra vecka är vi i deras sommarstuga kanske 3 nätter medan vissa veckor kan vi bara ses på en snabbis. Håller på att bli riktigt kär och han kommer inte lämna sin fru så jag borde väl avsluta det snarast men vill inte sluta träffa honom. grejen är att vi så otroligt underbart grymt sex ihop. alla andra gånger jag ha känt att jag haft bra sex i mitt liv har bara varit urkasst om jag jämför med när vi har sex.

• Anonym

nästan varje dag då vi var kk.(är ej singel mera)

• Anonym

hmmm.... kanske en gång i veckan? ja va 17 då, o gick i skolan om dagarna o han bodde i Rissne så de blev mest helger... gud va jag saknar honom!!!!

• Anonym (:))

Jag träffade en kille när jag var singel. vi träffades bara då och då. Vi kunde båda ha kortare förhållanden, men när de sprack så sökte vi oss till varandra. Det varade totalt 2 år kanske, men vi träffades inte så ofta...Jag tror att ett par gånger/månad är lagom om ni inte ska bli för involverade... Jag menar, 2-3 ggr/vecka som någon föreslog; för mig är det ett förhållande :)

• Mrs Marris

För sällan, ni är inte KK, du är älskarinna kort och gott. KK är när båda träffas på samma villkor. Tycker jag iallafall.

• Anonym (förr)

Jag hade en kk ett tag när jag var singel. Vi sågs väl ca 1-2 ggr i veckan i snitt under våra "perioder". Vi ringde helt enkelt när vi var sugna och frågade om det passade att komma över, men vi umgicks aldrig annars. Ett par gånger kände vi nog båda att det var mer känslor på gång så då la vi ner kontakten i ett par månader. Vi pratade aldrig om det, vi slutade bara höras ett tag och återupptog det sen när det kändes ok igen.
    Jag tror att det är svårare att få det att funka och ha distans till känslorna om man gör andra saker också, utöver sexet.

• Nynne

Jag hade en KK tidigare för ganska länge sedan. Vi träffades oftast på helgerna, kanske 1-2 ggr/vecka och gjorde det vi skulle.

Vi gled ifrån varandra när jag träffade min förra pojkvän.

• Anonym (!)

Jag har en kompis som jag umgås mycket med till och från i perioder. Som med många andra kompisar jag har. Skillnaden är bara att när vi båda är singlar samtidigt har vi sex också. Vi umgås rätt mycket och sover över hos varandra och det brukar sluta med att vi har sex, det känns som att vi är kk i ordets rätta bemärkelse. Kompisar som knullar . Vi umgås nu också, men då oftast tillsammans med våra respektive eftersom ingen av oss är singel och det fungerar bra. Vi har inga djupare känslor för varandra och jag är rätt säker på att vi aldrig kommer få det heller.

• Anonym (KK?)

intressant att läsa! Men ni som ses flera ggr i veckan, blir det inte som ett riktigt förhållande då?

• Anonym (!)

Ts: Under de perioder vi har umgåtts mycket och haft sex har det inte känts som att vi har haft ett förhållande. Vi har umgåtts som kompisar, vilka kompisar som helst. Inget gullande, pussande eller hålla handen. Sen är det ju så att om känslorna inte finns så finns de ju inte. Jag har inga känslor för honom annat än som kompis och då blir han kompis och inte partner.

Svar på tråden Ni som har/haft KK. Hur ofta har ni träffats?