• Puff Mummy

Liberoklubben - tröstlös kupongjakt.....

Gick med i Liberoklubben och fick en första försändelse. Började köpa Libero och samla kuponger som en liten gnu för att få leksakerna som finns med i annonsen för Liberoklubben. Jag har tvillingar så det går åt en del blöjor. Nu när de är 5 månader har jag precis fått en andra försändelse. Har samlat ihop 22 kuponger och trodde att det kvalificerade till en prasselbok åtminstone. Men icke ett ord om leksaker. För 11 kuponger får man (ynka) 40 kr rabatt vid köp av NYA Liberoblöjor. Så nu efter 5 månaders användning av Liberoblöjor får vi sammanlagt 80 kr i rabatt vid köp av fler Liberoblöjor.

Undrar när man får erbjudande om leksakerna? Någon som vet?

• Svar på tråden Liberoklubben - tröstlös kupongjakt.....
  • Sommarvind

Det undrar jag också, gjorde samma reflektion som du idag. Irriterade mig också över att det den här gången krävdes 11 kuponger för att få rabattkupong.

• frk t

jag undrar samma sak för jag vill också ha leksaker, inte rabattkuponger! grodan man fick först är mkt populär här

• car

Vet inte om man så ofta får erbjudande om leksaker. Tror vi bara har grodan, ett bi, och en bok (2 barn). Annars är det mycket erbjudanden om halksockar och haklappar tex.

Är lite irriterad på Libero. Då barnet blir två år får man inte erbjudanden längre. Hur många två-åringar är egentligen blöjfria?

Men...blöjor behöver man ju ändå.

• LS73

undrar faktiskt detsamma !
    40 kronor rabatt är det som kommer när man skickar in alla dessa smålappar, vill oxå ha nått roligare typ leksaker.
    rabattkuponger kommer ju ändå med Ica,Hemköp eller Coopreklamen nästan varje vecka ändå.
    Nä fram med nått kul och det lite oftare !

• Machapuchare

Ring kundtjänst och fråga om du kan få en prasselbok och hur många märken den i sådana fall kostar. Det gjorde jag när vi tappat bort vår groda och vi fick en ny för tre märken.
    Ett tips: Spara även dina kvitton från inköp av Liberoblöjor. Emellanåt har de erbjudanden på sin hemsida där man kan skicka in kvitton och få saker, just nu tror jag att man kan få fingerdockor. :)

• Göteborgstjej

car: vadå 2! Vi har inte fått ett dugg sen dottern blev 1, inte ens ett avslutande brev typ "tack för den här tiden, här är sista erbjudandet, sen kommer det inget mer"

• S vali s

Under Linns första år fick vi grodan, prasselbok, kanindocka,pyjamas samt rabattkuponger  för blöjmärkena.
    Nu när hon fyllde ett år fick vi ett "tack ohejdå" brev - hmmm.... Vi som har x antal märken som ligger o skräpar

Den late får brått när det blir kväll
  • oOrosamarängerOo

Den första leksaken jag fick av libero va en groda som man hänger i vagnen, va då bara nån månad men tror vi fick den automatiskt.
    Andra saken var en jätterolig tygbok och den är med på ett foto när min son va 6 mån, har för mig att vi fick hem från liberoklubben när han va runt 4-5 mån.

• Flaxa1

Jag har faktiskt mejlat Libero o klagat lite... Jag gick med i klubben när jag var gravid (runt 8 månader sedan) och sedan dess har det inte hänt mkt.

Den annonsen där jag uppmandades att gå med tyckte jag lovade en hel del, jag fick intrycket att när man väl gått med skulle man med en gång få en hel massa klubbgrejor - typ allt det som var på den sidan med anmälningskupongen (som strumpor, bilderbok, rabattkuponger osv.).

Efter den här påstötningen så fick vi den berömda grodan (ful men mkt uppskattad!), nån massageplansch och nåt brev tre månader efter förlossningen där det stod "så här strax efter förlossningen" och "vi hörs igen när bebisen är 2-3 månader". Eh...??

Svar på tråden Liberoklubben - tröstlös kupongjakt.....