• mixed race

Se Hit Ensamstående Mammor/Pappor i Malmö!!!!!

Hejsan alla underbara ensamstående mammor/pappor i Malmö!
    Föreningen Sveriges Makalösa Föräldrar (www.makalosa.org) planerar att starta en lokalförening i Malmö för ensamstående föräldrar.

Vi träffas på kafét på Bryggeriet, Ystadvägen 44, Lördagen den 21 oktober kl 14.00-17.00.

Ensamstående föräldrar, barn och även andra intresserade är hjärligt välkomna! Man kan komma och bara ta en fika och träffa andra ensamstående föräldrar och det finns förstås möjlighet att anmäla sig om man är intresserad av att engagera sig i fortsatta aktiviteter. 
    Hjälp gärna till att sprida detta! Maila det vidare eller prata med ensamstående föräldrar som du känner!!
    Det är bra om man anmäler sig innan per mail eller telefon (för att dom ska veta ungefär hur mycket fika som ska köpas in) men det går bra att komma även om man bestämmer sig i sista stund!!
    ---------------------------
    Eva Broms
    046-53 425, 0708-99 70 90
  • Svar på tråden Se Hit Ensamstående Mammor/Pappor i Malmö!!!!!
  • LinaP

Åh, vad roligt! Hoppas jag kan komma bara, min dotters pappa kommer hit någon gång under dagen så det är inte säkert... Men jag ska försöka komma loss.

/Lina

• casualties

jaha, detta missa ju jag, blir de mer sånt här eller det var bara en engångsgrej?

Svar på tråden Se Hit Ensamstående Mammor/Pappor i Malmö!!!!!