• skrattigtjej

hjälp med vart jag ska ringa om utredning

Kan någon vänlig själv lugna ner mej vart jag ska ringa för att få en tid på utreda om vår barnlöshet.. vi ha försökt i ca 14månader och vi vill ha svar nu.. jag vill gärna att någon tala om vad man ska säga när man ringer.. ska troligen ringa imon så jag kansk får fråga min mamma... Men vill ändå veta ungefär vad dem gör jag bor i smållnad i forsheda närma värnamo.. och värnamo komme troligen vara närmaste stället krama om er

Emmy
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-18 01:36:44:
    Kan någon vänlig själ lugna ner mej vart jag ska ringa för att få en tid på utreda om vår barnlöshet.. vi ha försökt i ca 16 månader och vi vill ha svar nu.. jag vill gärna att någon tala om vad man ska säga när man ringer och ska ha en utredning.. ska troligen ringa imon onsdag så jag kansk får fråga min mamma och fråga vart jag ska ringa och säga..... Men vill ändå veta ungefär vad dem gör när man gör barnlöshets utredning jag bor i smållnad i forsheda närma värnamo.. och värnamo komme troligen vara närmaste stället att komma till på utreding.. e de på sjukhus gyn man ska ringa boka tid?krama om er
  • Svar på tråden hjälp med vart jag ska ringa om utredning
  • skrattigtjej

läs de andra ja skrev ist.. för de första blev fel

Emmy
  • Lucifer

du ringer till kk och säger att du vill göra en fertilitetsutredning. lycka till.

• Mirakel händer

Kontakt och besök på kvinnokliniken Värnamo sjukhus

Kvinnoklinikens mottagning
    Tidsbeställning, rådgivning, sjuksköterska/barnmorska
    Månd - torsd 07:30-15:30, fred 07:30-13:30,
    0370 - 69 73 05

Lycka till.

• skrattigtjej
    Lucifer skrev 2006-10-18 06:48:36 följande:
    du ringer till kk och säger att du vill göra en fertilitetsutredning. lycka till.
    åhh tusen tack

ja va så osäker och rädd att ja skulle ringa till fel ställe, men kan killen med undersöka sej där???? med tanke på de e kvinno klinik?
    Emmy
  • skrattigtjej
    Camilla1974 Offline

åhh TUSEN TACK de hjälpte mkt

åter igen tack du anar inte vad de underlättade.. så slapp jag kolla upp tiderna och de när dem hade öppet ska se om jag vågAR ringa snart hahaha.. ja e så nervös...

om dem nu svarar.,. shit vet inte vad jag ska säga :S
    Emmy
  • Mirakel händer

skrattigtjej: Kommer ihåg själv när jag skulle ringa, det var jätte jobbigt. Ringde flera gånger men la på luren innan de han svara. Men till sist ringde jag.

• skrattigtjej
    Camilla1974 skrev 2006-10-18 14:31:32 följande:
    skrattigtjej: Kommer ihåg själv när jag skulle ringa, det var jätte jobbigt. Ringde flera gånger men la på luren innan de han svara. Men till sist ringde jag.
    hehe åhh jag e inte onormal
    tusen tack ska försöka ta mod till mej
    vad kan man säga när man ringe?
    Emmy
  • Mirakel händer

skrattigtjej: Det var så länge sedan jag kontakte dem det var hösten 2003.
    Men jag så ungefärså här:
    Vi har försökt att skaffa barn sedan hösten 2002. Och ville ha en utredning pga att det inte blir något.

Du är inte ensma... Du kommer klara av att ringa, det lovar jag dig!

• skrattigtjej
    Camilla1974 skrev 2006-10-18 14:49:24 följande:
    skrattigtjej: Det var så länge sedan jag kontakte dem det var hösten 2003. Men jag så ungefärså här: Vi har försökt att skaffa barn sedan hösten 2002. Och ville ha en utredning pga att det inte blir något.Du är inte ensma... Du kommer klara av att ringa, det lovar jag dig!
    tack så  mkt jag ska nog ringa imoon..krama
    Emmy
  • skrattigtjej

ush ko nu gäller de nu ska jag ringa snart

jag komme säkett att säga fel elle nåt... ush de knyter sej i magen nu :-/

måste no  ren skriva vad jag ska säga mer... känne de kanske blir tjatigt med för långt och säga... :-/ krama om

Emmy
Svar på tråden hjälp med vart jag ska ringa om utredning