• Petra84

snälla hjälp...Nån som har vart med om att vagnen piper i vissa butiker?

Nu behöver jag hjälp..
    i augusti i år köpte vi våranbabytravel smart.
    i 2 olika butiker (alltså inte i alla)har larmet gått i gång när vi kört med vagnen..
    på vero moda sa dom att deras larm-grej är känsligt och att VISSA barnvagnar och rullstolar piper där

iaf till saken...
    jag ringde babyproffsen där jag köpt vagnen... Hon hade ALDRIg hört talas om att en vagn piper i affärer (förutom om larmet råka sitta kvar)
    Hon sa att jag skulle ringa komsumenverket och berätta vad som hänt och säger att dom inte tänker rekalmera vagnen!!!! *förbanna*
    har köpt vagnen för ca 3000 kr.. skulle ALDRIG köpa den om jag visste att detta kommer ske...
    Nu står vagnen i våran hall och dammar, vägrar att använda den...

Nån som har en babytravel smart, eller som varit med om liknande händelse???

/Petra

• Svar på tråden snälla hjälp...Nån som har vart med om att vagnen piper i vissa butiker?
  • Miamaria77

Jag ade en cd-spelare som pep ibland... inget fel med den annars. oppas det löser sig!

• Petra84

ahaaa... usch va tråkit. men var den ny lämnade ni tillbaka den? får man ens lämna tillbaka?
    jepp, jag hoppas oxå det löser sig...

• Novus

Vår Brio har pipit två gånger i samma affär. Det var Jysk. Men då skyllde personalen på att det var dåliga sånna där säkerhetsgrejer de hade som kunde reagera på andra saker

• JessicaB

Varför använder du inte vagnen? Kan inte tänka mig att det är den det är fel på utan butikens larmanordning, eftersom vissa vagnar och rullstolar pipier. Inte bara din alltså...
    Har jag fattat fel på nå´t vis?

• JessicaB

Varför använder du inte vagnen? Kan inte tänka mig att det är den det är fel på utan butikens larmanordning, eftersom vissa vagnar och rullstolar pipier. Inte bara din alltså...
    Har jag fattat fel på nå´t vis?

• Petra84

Novus: okey tråkit att ni oxå stött på det. använder ni forfarande brion?
    Jag vääägrar använda babytravel nu, tycker inte man ska känna sig "nervös" för att det KANSKE kommer att pipa! har inte tid för att stanna å "bortförklara" (känns det som) situationen på vagnen...
    Vi har en emmaljunga som aldrig pipit så den e  favoriten nu ;)

• Smulisan

Våran förra vagn pep i en del butiker. Då förklade hon butiksbiträdet att det kunde vara påsen till regnskyddet som pep. Hon gjorde nått med den å sen pep de inte mer.
    Detta var förövrigt en BRIO butik.
    Kolla regnskyddet

• Lindas78

När jag va på Kappahl  va det en tjej som gick ut med barnvagn & det börja pipa då sa en som jobba där att det hände ibland med barnvagnar så på henne lät det som att det händer lite då & då. Förstår om det inte känns så kul att råka ut för det själv.

Svar på tråden snälla hjälp...Nån som har vart med om att vagnen piper i vissa butiker?