HÄR ÄR EN TILL SOMALDRIG MER ÅKERCHARTER TILL THAILAND ???
Eftersom vi åkte till Thailand för första gången vågade jag inte köpa endast en flygstol, fastän min man insisterade. Vi fick tag på en chaterresa fråm Köpemhanm med Fritidsresor till Cha Am nära Hua Hin för ca 20 000 kr .Vi tyckte det var en jättebra pris för 2 v. inkl. frukost.
När vi väl kom till Cha Am blev vi väldigt besvikna, hotellet var det inget fel på men orten var hemsk. Inte så många turister och hela orten var ett slumområde, fattigt och smutzigt. Vi ville inte stanna där, några pengar kunde vi inte få tillbaka.
Dagen därpå åkte vi till Phuket med buss i 10 timmar och stannade där innan det var dags att åka hem igen. Vi fick betala alla resor och hotell i 2 veckor själva + flugresan till Bankkok dagen vi skulle flyga hem igen.
Så gisssa hur mycket det kostade, jaaaaaa. Ångrar att jag inte lyssnade på min man...
Resan blev ändå en en minne för livet, vi reste genom nästan hela Thailand, var på Phuket och Krabi inl. Phi Phi öarna under dessa två veckor. Men, alllldrig mer charter till Thailand