• Anonym (arg)

beställt från martinshop..

idag(5 arbetsdagar efter beställning) fick jag ett mail från martinshop att mina saker kommer inom 3-5 arbetsdagar..
    fan va illa. de säger från början att de ska komma inom 2-5 dagar. *arg*
    nån som varit med om samma sak innan?

• Svar på tråden beställt från martinshop..
  • Anonym

Jag beställde för 1,5 vecka sedan och har inte fått något än. Är också arg. Vill ha mina saker nu!

• Anonym (arg)

skickade mail till dem o fick ett svar där de frågade om min adress o fuklständigt namn så de kunde spåra försändelsen.. nu verkar det ju hända nåt i alla fall...

• Anonym (arg)

puff puff

• Mrs Mattsson

vad är dte för sida?

♥Min familj♥
  • Anonym (Hmm..)

Funderade på att beställa därifrån, då kanske man inte ska göra det då?!?!

• Anonym (arg)

jag har fått mina saker idag.. alltså bara en dag sen.. det är ju ingenting =) O jag rekomenderar Black Pearl Ha r redan hunnit testa med sambon Wow säger jag bara =)

• Anonym (Hmm..)

Det var just Black Pearl som jag funderade på att köpa och har nu beställt en!! Det är ingen panik för mig att få hem den, så tar det lite längre tid så gör det inget!! Bara jag får den så!!

• Bellizzzzz

har aldrig hört något neg med dem hehe har beställt av dem 1gång innan och fick mitt inom 3dagar :)

men annars beställer jag bara ifrån
    www.lustjakt.se

//puzzzzzzzzzzzzzzz

• Anonym (Hmm..)

Det tog fyra arbetsdagar att få hem min Black Pearl, så jag är absolut nöjd!! Har visserligen inte provat den än, den såg ju grotesk ut!! Sambon och jag bråkar lite om det här med privatlivet, så just nu känner jag mig inte så sugen på att testa den..

Men det gick fort att få hem det jag beställde iaf!!

• Anonym

Jag beställde från Lustjakt! Gick skitsnabbt!

Cad är black pearl? Typ rabbiten fast stor & svart??

Svar på tråden beställt från martinshop..