• cusuco

Är det jättestor kvalitetsskillnad på billiga o dyra blöjor?

Som frågan lyder..

T.ex. mellan coops egna blöjor och pampers eller mellan willys blöjor och liberos för att ge några exempel.

Vilka blöjor tycker du är bäst, mest prisvärda och var brukar du handla dem?

Jag är helt novis och mycket tacksam för svar. Det är ju en mindre förmögenhet man kommer att lägga på blöjor så det kan ju vara idé att handla smart! Vill dock inte använda tygblöjor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-19 19:55:34:
    Tänkte tillägga att jag väntar en en liten kille i fall det är skillnad vad gäller blöjval.

• Svar på tråden Är det jättestor kvalitetsskillnad på billiga o dyra blöjor?
  • WimsA

Dom blöjorna jag använder är Libero, dom är kanon, och Willys blöjor är oxå kanon!! Dom som absolut INTE funkar på min son är Pampers, han får utslag i stjärten å dom läcker!

_ComBo_
  • MaryJane

Stoooor skillnad! Dyrast är bäst när det gäller blöjor! (enligt mig o min bebis)

• Ängel1982

jag köper euroshopper blöjor och icas blöjor. Har haft de flesta märken och tycker inte att skillnaden är så stor på blöjorna. Pampers har bäst passform enligt mitt tycke men det går att fixa till om man joxar lite med andra blöjor.

• Sofia85

hej... jag har inte testa olika blöjor på min tjej på fyra månader utan kört på libero fullt ut... e inte så mycket dyrare.
    när jag jobbade på dagis så fick man se alla möjliga sorter och tyckte libero var helt överlägsen.. pampers tyckte jag var sämst!!

• Kalina

Jag tycker det.
    Har provat olika märken men jag tycker det är värt priset jag lägger ner på Libero som jag tycker är bäst.
    Av Pampers och Coops blöjor blev min dotter röd i stjärten.

• Cassiopeja

Libero gäller här också. Pampers har skum passform och läcker därför i bland. Icas är nåt av det otympligaste jag använt... :-/

Maria & Eira 060115
  • Ankissen

Jag kör med Willys! Fungerar lika bra (om inte bättre) än Libero på Elliot.

• SweetStarAngel

Använde de dyrare märkena till min äldsta, pampers och libero. Upptäcke av en slump att de billiga blöjorna på Lidl är lika bra så använder de till min yngsta. ICA:s byxblöjor är oxå suveräna. Använde till äldsta och använder till minstingen.

Sevanna och Susanna är världens sötaste barn
  • Mickis74

Vi använder Euroshopper....precis lika bra som Pampers, men betydligt billigare.

• Wowa

jag tycker inte att priset avgör om en blöja är bra, det beror på barnet. Tjejen kunde aldrig ha libero för de fick hon utslag av å så läckte de som ett såll. Killen är det nästan tvärtom, men jag gillar att köpa billiga blöjor å inse att skillnaden är hårfin!!

Svar på tråden Är det jättestor kvalitetsskillnad på billiga o dyra blöjor?