• Torpedo

Har du skrivit en porrnovell?

Som rubriken antyder är jag lite nyfiken på hur vanligt det är att folk skriver porrnoveller. Om du gjort det, vad hade du för syfte? Att hetsa upp dig själv, eller kanske låta någon annan läsa? Skriver du om sådant du skulle vilja vara med om, eller sådant som helst får förbli fantasier? Jag är nyfiken, berätta!

• Svar på tråden Har du skrivit en porrnovell?
  • Anonym (kul)

Har skrivit en sex historia en gång som jag skikade till en herr tidning, den blev aldrig publicerad.
    Jag skrev om mig och vad jag själv fantiserar om.

• BeanGirl

Jo, jag har skrivit några stycken, jag gillar att skriva så jag var ju tvungen att testa om jag "kunde" skriva så ingående om sex också och det kunde jag för de som fick läsa dem gillade dem. Bland annat så försökte jag tänka ut den häftigaste sexscen jag kunde tänka mig som jag skulle vilja se på film och så försökte jag beskriva den igående.

• annroll

Jag skrev kanske 5 stycken när de precis tagit slut med mitt ex... tror han lekte lite med mig precis innan de skulle ta helt slut på ALLT... han ville att ja skulle göra de, ha med mig till honom innan han kn*llade mig..... ursäkta ordvalet. :)

• Anonym (Jag med)

Jag har också skrivit en. Vågar man posta upp den här??

• Anonym (Me Too)

Jodå, jag har skrivit en, den finns på passagens debattsidor, där man kan posta noveller..fick bra betyg på den. :)

• Torpedo

Haha, kul att det finns lite snuskisar där ute... några fler är ni väl?

Ni som skrivit, berättade ni om sådant som hänt i verkligheten? Eller hittar ni på saker ni önskar att de skulle hända er?

• Julias Farsa

Skrev två i lumpen varav en blev publicerad. April/Maj numret 1998 i aktuell rapport. Fick 400 kr honoar innan skatt.

Den var helt påhittad eftersom jag var oskuld på den tiden.

• Anonym (Me Too)

Skrev en helt verklig upplevelse, med mig och en yngre förmåga..han var arton och jag var 29...mums. :)

• Anonym

Jag har ett distans förhållande så jag och min älskling brukar skriva lite kortare porrnoveller och skicka som sms..
    jag brukar skriva vad jag tänker göra med honom när vi träffas och även lite fantasier som jag har om oss. Han blir enormt upphetsad av dessa berättelser och jag gillar att få honom sådan

• Azzurro

Jag har skrivit en hel del här.. Även här inne på FL innan jag fick varningar för dem

Jag skriver dem oftast för någon, med saker som jag vill eller har upplevt med denna person.. Hon brukade uppskatta dem väldigt mycket.. De kunde även vara en bra uppladdning för oss eftersom vi inte kunde träffas så ofta..

När jag vet det jag undrar - Då får hela världen veta..
  • AnnnnnA

Ja, skriva är alltid kul o såklart även om detta ämne

• xxmeyaxx

Jajamensan. Det har jag gjort. Inget jag skäms över heller
    Varför jag gör det? Jag gillar att skriva och jag gillar sex. Hihi.

En rörelse i ögonvrån.
  • Caylinn83

Jag började skriva sexnoveller som 13-åring.. Det va mina egna fantasier som var flera hundra sidor långa... Inte gjort de på ett par år nu dock

• Anonym

Jag och min man skriver erotiska noveller till varandra och skickar via mai att plocka fram och läsa när helst vi får lust.
    I början var de försiktiga och trevande för att utforska varandras gränser. Med tiden blev de rätt grova faktiskt och jag fick nästan lite ågren för att hjälp, nu kanske han tror att jag VILL allt det där jag skrev om PÅ RIKTIGT. Men nej, nu är båda på det klara med var gränserna går både i verklighet och fantasi. Rolig hobby att dela...

• Anonym (hun)

Jag har länge funderat på att skriva erotiskanoveller (ej porr) , men aldrig litat till min skrivar förmåga. Bestämde mig för att skriva en nu (efter att jag läst tråden).

Var kan man läsa era noveller.....???

• Hannahs mamma

jodå ett antal har jag skrivit... dom flesta ligger postade på www.sexnovell.se

Har bara fått bra beryg än så länge iaf

Jag skriver om sånt jag upplevt men öven en och annan fantasi... Ibland blandar jag även dom 2

Känns som det blir mera äkta när det är självupplevt

I once was lost but now am found...
  • Supertesco

Nä, jag har aldrig gjort det, men jag läser väldigt gärna andras det kan vara mycket upphetsande!

• Smurfan JM

Jag skriver dem ofta, precis som massa andra sorters noveller.
    Oftast är det bara för att jag tycker så mycket om att skriva (ie, för min egen skull), men det har hänt att jag skrivit åt/för min sambo (gjorde en "julkalender" för ett par år sedan som var mycket uppskattad) och ibland annat folk som bett om det...
    Ibland blir det saker som redan hänt, ibland saker jag fantiserar om och ibland saker andra fantiserar om...

• Anonym (snyft)

Nej inte jag, men min man skrev en till en mail brud..Behöver jag säga att jag kastade ut fanskapet.

Svar på tråden Har du skrivit en porrnovell?