• Nallemajatjejen

vilka VeroModa butiker har mammakläder?

Läste i en annan tåd att VeroModa har börjat sälja mammakläder. Antar att det är Mamalicius de säljer men finns det  i alla butiker eller är det bara vissa VeroModa som har mammakläderna? I så fall vilka? I göteborgsregionen...

Att bli mamma är livets största gåva! Http://www.familjeliv.se/hem/nallemajatjejen/blogg.php
  • Svar på tråden vilka VeroModa butiker har mammakläder?
  • Heidi1

på linnegatan i gbg säljer dom..affären heter mor o jag

• missteddy

för ett årsedan när jag skulle köpa mammakläder så var utbudet inte så bra de hade någon byxa kjol  och tröja men det var i en liten stad så det kanske är bättre i storstäderna

• appius81

Den affären på linnegatan ska upphöra. Var där i tisdags o fyndade lite. Finns nog inte så mycket kvar nu. Den stora Veromoda i Nordstan säljer mammakläder men det fanns inte så mycket när jag var där sist

• stinamaria

Veromoda i nordstan hade mammakläder sist jag var där.

• Nallemajatjejen
    appius81 skrev 2006-10-21 08:36:43 följande:
    Den affären på linnegatan ska upphöra. Var där i tisdags o fyndade lite. Finns nog inte så mycket kvar nu. Den stora Veromoda i Nordstan säljer mammakläder men det fanns inte så mycket när jag var där sist
    Vilken affär är det på linnegatan?
    Att bli mamma är livets största gåva! Http://www.familjeliv.se/hem/nallemajatjejen/blogg.php
  • Heidi1
    Citrina skrev 2006-10-21 08:33:28 följande:
    på linnegatan i gbg säljer dom..affären heter mor o jag
    mor o jag heter affären på linnegatan
  • Nallemajatjejen
    Citrina skrev 2006-10-21 08:59:21 följande:
    Citrina skrev 2006-10-21 08:33:28 följande: på linnegatan i gbg säljer dom..affären heter mor o jag mor o jag heter affären på linnegatan
    Är det den som ska lägga ner?
  • Nallemajatjejen
    Citrina skrev 2006-10-21 08:59:21 följande:
    Citrina skrev 2006-10-21 08:33:28 följande: på linnegatan i gbg säljer dom..affären heter mor o jag mor o jag heter affären på linnegatan
    Hittar ingen "mor och jag" bara en "mor och liten" men det är ju en skoaffär
  • L och A

Mor och jag ligger på linnegatan 31, men den skall som sagt läggas ner.

Mums mittemot pedagogen säljer mamalicious.

Lovely mama som ligger i avenygallerian har också mamalicious.

lovely mama och mums har relativt stort sortiment av mamalicious.

• Nallemajatjejen
    L och A skrev 2006-10-21 11:21:53 följande:
    Mor och jag ligger på linnegatan 31, men den skall som sagt läggas ner. Mums mittemot pedagogen säljer mamalicious.Lovely mama som ligger i avenygallerian har också mamalicious.lovely mama och mums har relativt stort sortiment av mamalicious.
    mums hade ingenting sist jag var där. kanske skulle kolla in lovely mama
  • L och A

aha, tyckte dom hade mycket när jag var där sist...
    men det kan ju vara olika.

• Nallemajatjejen
    L och A skrev 2006-10-21 11:25:06 följande:
    aha, tyckte dom hade mycket när jag var där sist...men det kan ju vara olika.
    Tyckte det var tråkiga kläder. Svarta byxor, svarta kjolar. Någon enstaka brun top annar var det mesta svart eller vitt. jeans hade de ett par snygga men då kostade de 1300  och det vill jag inte betala
  • Ell

Ville bara tipsa om att barnklädesaffären Exit också säljer Mamalicious! Även vissa Åhlens har det.

• Nallemajatjejen
    Ell skrev 2006-10-22 08:58:45 följande:
    Ville bara tipsa om att barnklädesaffären Exit också säljer Mamalicious! Även vissa Åhlens har det.
    Vart finns exit?
  • Ell

vet att åhlens i sthlm city har exit samt att de har egna exitbutiker i haninge centrum samt sickla centrum.

Svar på tråden vilka VeroModa butiker har mammakläder?