Orkar inte ta mig för att göra någonting!
Jag sitter hemma om dagarna - lever på aktivitetsersättning... Då känns det ju som om jag skulle hinna göra en massa saker, ägna mig åt allt jag tycker är roligt, städa och ha det allmänt lugnt och skönt. Så är det dock inte utan jag sitter här hemma och gör ingenting. Det finns massor av saker jag vill göra, men jag orkar bara inte ta tag i någonting!
Jag har en sajt som jag håller på att uppdatera för tillfället. Inte orkar jag eller har lust med det, nej istället sitter jag framför datorn och gör i princip ingenting eller spelar.
Då det kommer till mat skulle jag ha tid att laga trerätters var dag, istället blir det en bunt snickers och ett gäng burkar CocaCola. Vikten går långsamt men säkert uppåt, musklerna jag någon gång hade har ersatts av fett på mage och lår. Ibland tänker jag att jag skulle ta mig i kragen och gå ner i vikt genom att äta nyttigt och promenera eller jogga, men inte heller det orkar jag.
Jag känner mig så ledsen, ingeting har blivit som jag tänkt känns det som. Jag är så lyckligt gift, men är så hemsk mot min man som får skit för att jag mår dåligt hela tiden. Det enda jag gör känns det som är att vara ledsen eller arg. Ont har jag också, i magen, men det kanske beror på min inte så hälsosamma kost samt förmåga att inte aktivera mig fysiskt.
Jag vill göra saker med min man, gå på bio, äta god mat, spela biliard eller vad som helst. Som det är nu blr det på sin höjd en dag med ett spel vilet är okej, men jag orkar sällan spela så himla länge.
Jag hatar mig själv! Just nu vill jag bara slå mig själv, ta livet av mig eller hugga en kniv i magen och bli av med allt fett.