Sover du med öronproppar?
Pga snarkande sambo så går det bara inte att sova utan... har varit så dom sista 4 åren. Hur är det för er?
Pga snarkande sambo så går det bara inte att sova utan... har varit så dom sista 4 åren. Hur är det för er?
Nej trots snarkande man. kan hända att barnen vaknar & det vill jag höra direkt då så de ej väckar varandra sas,,
Nej, skulle vilja pga snarkande sambo, men kan inte sova med saker i öronen!
Nej men om han snarkar för mycket så puttar jag bara på honom och lägger kudden över huvet sen. (har två kuddar)
Ha ha ja jag gör faktiskt det (men bara en så att jag hör dottern om hon vaknar). Det är inte pga snarkande man utan snarkande hund
första 2 mån när Meja kom så vågade jag inte sova med dom... men det blev olidligt för mig, fick ju ingen sömn alls. Testade då och till min förvåning hör jag minsta pip ifrån henne men aldrig hans enorma stockar lite skumt... eller så hör man det man vill höra...
Brukar nypa min man i näsan *he he* Brukar funka =)
Öronproppar är mina bästa vänner, skulle ALDRIG klara mig utan dem
nej =) får putta på honnom,,men äår så trött å utmattad på nätterna nu så sommnar oavsätt,,,,å det gjorde jag inte tidigare
Oohh så underbart att faktiskt finns fler än jag som sover med öronproppar Trodde jag var ensam
När vi ska sova på natten är vi 4 stycken i sovrummet, dvs jag, min sambo, vår son och vår hund. Alla snarkar och har en massa andra ljud för sig utom jag ..så det är lögn att sova.
Fast jag tycker inte öronpropparna är så himla bra egentligen för jag hör en massa ljud iaf..vilket iofs är bra eftersom jag hör när sonen vaknar.
Gör det inte nu, men innan vi fick barn så sov både jag och min sambo med öronproppar.