• penapöna

Tjockholmen, hur gick det sen?

Någon som vet hur det har gått för tidigare deltagare i Tjockholmen, finns det någonstans på nätet där man kan läsa om dem?

• Svar på tråden Tjockholmen, hur gick det sen?
  • Eldna

Det var bara hon, fd modellen (minns ju inte namnen), som fortsatte gå ner i vikt. Han som rasade så väldigt mycket i vikt och kom i så bra form ställde inte ens upp i "Hur gick det sen"-insalget som visades precis i början då säsongens Tjockholmen började, för det hade tydligen inte gått så bra för honom efteråt. Alla övriga hade gått tillbaka till sin ursprungsvikt om inte lite till.... Synd...

• penapöna

Ojdå, låter ju inte bra.

• Tumbling down

Edward hade gått över 20 kg igen.. förstår inte hur man kan tillåta det när han hade kämpat så mycket och gått ner jättemycket i vikt.. =(

• Månsi

han som van undra varför inte han kom igentligen tror han har gått upp allt skulle vara roligt att veta

• Eldna

Som jag uppfattde det av de något subtila kommentarerna från överiga fd deltagare då hade han nog gått upp allt igen och kände sig väldigt misslyckad... Men jag vet inte...

• Månsi

de tror jag me ...
    synd att dom inte kunde hålla i de dovm var ju så duktiga men men sånt e väl livet

• penapöna

Vad tråkigt om de gått upp allt och lite till. Det måste ju kännas hemskt, spec då man lämnat ut sig i en dokusåpa.

Kanske sker förändringarna lite väl snabbt, att de inte orkar när Tjockholmen tar slut, att de mest bantat och inte livsstilsförändrat.

• JPL

Han som inte var med är det den blonde som flyttade till Stockholm och inte kunde tjata nog om alla brudar han fick numer?

Svar på tråden Tjockholmen, hur gick det sen?