framkalla digitala foton?
finns det någon billig sida som man kan ladda upp bilder från datorn och sen få dom hemskickade på posten,
Utan att man ska betala med visa/mastercard kort.
att man betalar när man hämtar ut dom på posten.
finns det någon billig sida som man kan ladda upp bilder från datorn och sen få dom hemskickade på posten,
Utan att man ska betala med visa/mastercard kort.
att man betalar när man hämtar ut dom på posten.
Jag använder mig av www.extrafilm.se. De är kanon bra där, och man får en räkning/faktura med bilderna som man sedan kan betala i slutet av månaden med sina andra räkningar. Bilderna kommer direkt hem i brevlådan!!
Det enda som krävs är att du registrerar dig, gratis!
Lycka till!
www.korthuset.se
snabbt, billigt och snyggt!
jag gör det via onoff.se. dom brukar ta 99 öre per kopia om man beställer mer än 100 st. Sen är deras förstoringar jätte billiga. en A-4 för 20 kr....
man kan få det hemskickat eller hämta i butik.
Jag är SUPER nöjd med dom
www.proprint.se Dom är KANON.. blir jättefina bilder (trots att det står att det inte är optiomalt) Lätt att begripa.. och JÄTTEsnabb leverans.
Tex om du beställer dina bilder i morrn.. så har du dom på tisdag (senast) Nu är det ju sällan det är så brådis.. men ändå kul när det går fort.
Tror dom är lite dyrare än många andra.. men dom är BRA
Tack för alla svar !
en sista fråga bara, jag har lite magbilder som jag vill ha ut på kort. Vänder dom bilderna på högkant eller blir alla "liggande"
vill ju helst ha magbilderna stående..
momt: De är vell bara attv ända på kortet?
sibas labb har fått bästa betyg på digital fotoframkallning. Dom fick till och med bättre betyg än proprint i ett test. Fast jag tycker även att proprint är super!! men lite dyrare. På båda ställena kan man betala med faktura i slutet av månaden.
Lillåslund: Jo men jag tänkte att dom kanske vände automatiskt, men jag får väl vända alla jag vill ha stående..
Mirris: tokig och tokig , men jag skulle blivit galen om dom inte blev som jag tänkt mig.
och nu har jag väl vänt alla jag vill ha som stående kort , jag måste väl inte vända tillbaka nu ! :O ?
Haha.. . ja det där gör man ju som man vill med.. har man inget o göra kan man ju sitta o vända kort på datorn!!
*sorry.. kunde ju inte låta bli*
På dom flesta ställen där man laddar ner bilderna (om inte alla) så får man ju upp dom på en radda sen med olika grader av "brahet" på kvaliteten. Och då ser man ju bra.
Kan ju säga att jag kopierade en bild på "hitta Nemo" från nåtställe här på nätet.. och så laddade jag ner till Önskefoto... valde en större storlek, typ 50*70 eller nåt.. och det stod nåt om att bilden inte var optimal.. chansade och blev SÅÅÅ överaskad.. hur bra bild som helst. Billig tavla till sonens rum!
Njaa, iofs har jag ju inte mkt för mig, men nej tack !
och nu håller dom på att laddas upp på onoff så jag orkar inte avbryta ..
Jag köpte såndär stora 39 kronors ramar på ikea.
kommer inte ihåg måtten nu. men då kanske man kan hitta någon fräsig bild här på internet & skicka efter än att försöka hitta några dugliga posters att sätta in.
Smart där sickan
Hoppas dina bilder från OnOff blir bättre än dom jag fick. Jättesuddiga bilder blev det när jag beställde därifrån. Har beställt om samma bilder från Proprint och då var dom inte alls suddiga!!
Men jag kanske fick nåt måndagsexemplar av bilder! Hoppas du blir nöjd iallafall!!!