• Anonym (liss)

bärst pris på sexleksaker?

Vilken hemsida har bäst pris på sexleksaker enligt er?

• Svar på tråden bärst pris på sexleksaker?
  • Fröken Stålhand

Jag tycker att Lustjakt.se har bra priser. Att de har bra kundtjänst och snabba leveranser är ju et stort plus också. Deras sida känns inte så porrig heller!

It´s nice to be important but it´s more important to be nice...
  • Anders 386
    Fröken Stålhand skrev 2006-10-22 18:27:46 följande:

Jag tycker att Lustjakt.se har bra priser. Att de har bra kundtjänst och snabba leveranser är ju et stort plus också. Deras sida känns inte så porrig heller!

Lustjakt har nog dom högsta priserna jag hittat??? Men dom har en jättefin sida med mycket info.
  • sexperten

enig med lustjakt och priser, sidan är inte mycket att hänga i granen enligt min mening heller, det lönar sig att surfa runt och leta priser, enkel utgångspunkt är att utgå ifrån att dem ni hittar på google sökningens första sida är dem absolut dyraste också, vuxen, passionofsweden, sinful, martinshop, lustjakt mfl, etablerade aktörer som ännu inte förstått att deras dagar är räknade

• Anonym (mr)

vi handlar allt som har att göra med sexleksaker och sexiga underkläder från www.vuxensaker.se  pga bra priser och fraktfritt

• Anonym (Kim)

testa kolla på pricerunner om det är kända varumärken på dem sexleksaker ni letar efter tex Fleshlight Pink Lady så får ni fram vem som är billigast, just denna sökningen på vem som har billiga sexleksaker vann Sexleksaker Outlet och Box2you

www.sexleksakeroutlet.se/products/fl-pink-lady-original

box2you.se/index.php&search=pink%20lady

se sökningen på pricerunner här:

www.pricerunner.se/cl/742/Intim-och-Sex%3B%3B%3B&q=fleshlight+pink+lady&ref=redirect&search=fleshlight+pink+lady&sort=3&viewType=standard

Svar på tråden bärst pris på sexleksaker?