• CherstinBovington

Svart nagellack!

Jag söker desperat efter svart nagellack, men hittar det ingenstans. Har Depends svarta här hemma, i en sån liten flaska, men den är jättedålig och far bort efter ett dygn.

Nån som vet vars man kan köpa??

I'm not discriminating, I hate everybody.
  • Svar på tråden Svart nagellack!
  • MamaMuu

Ni har ingen SHOCK-butik där ni bor?? :) Dom har ju i så fall massa sånt... :)

• HannaCecilia

På ica maxi köpte jag svart nagellack till maken sist. Väldigt bra hållbarhet på det.

• MamaMuu

Nää då vet jag faktikst inte, dom brukar ju ha väldigt bra grejjer annars. inget som lossnar med en gång. HM brukar ha, men det är bara skit. Hmm....

• CeeJay

Det borde ju finnas överallt liksom Åhlens, Kicks, Lindex, HM, Ica osv osv HAR du verkligen varit överallt och letat ?

• CherstinBovington

Kicks har inte, HM har inte, ICA här i stan säljer inte sånt.. vad ledsen jag blir!

• LinnaLi

Mitt bästa svarta nagellack köpte jag på Strömsknallen... Vet inte om det finns kvar runt Övik, det var ju ett tag sen jag bodde där, men men

• CherstinBovington
    LinnaLi skrev 2006-10-22 21:36:31 följande:
    Mitt bästa svarta nagellack köpte jag på Strömsknallen... Vet inte om det finns kvar runt Övik, det var ju ett tag sen jag bodde där, men men
    jo det finns kvar, ska kika där då!!
  • LinnaLi

Hoppas du hittar ett, jättebra täckning, behöver bara måla ett varv och sen sitter det =) Luktar starkt, men det får man väl stå ut med...

• Ruiz

nagellack flagnar om man inte anv underlack å avslutar med överlack..
    allstå.. underlack.. nagellack åssen överlack.. då sitter det.

• Xzibit

Finns det inte åhléns som säljer märkessmink? HAr inte kicks där du bor märkesgrejer? Vet att chanel har ett bra svart nagellack!

Svar på tråden Svart nagellack!