• zazaza

var i örebro köpa barnvagn?

som rubriken låter ska ja till örebro å tänkte kolla barnvagnar. men vte inte vart de säljs i örebro. någon som vet adress elle område??

• Svar på tråden var i örebro köpa barnvagn?
  • Woodgrove

Det finns en Babyproffsen mitt emot slottet. Vid stallbacken finns det en butik som heter Våra små (www.varasma.se) som jag tycker är mycket trevligare än Babyproffsen. Inne i kompassen finns det också en butik, Babyrace tror jag att den heter, men den har inte alls mycket saker. Det finns också en Babyproffsen ute vid Mariebergs köpcentrum.

Lycka till!

• Hemmabäst

Finns en barnvagnsaffär två mil utanför Örebro i Kumla.

Betydligt billigare än Babyproffsen, han lämnar 7% rabatt på alla vagnar och så har han många demo vagnar som säljs billigare..

gp barnvagnar och symaskiner i kumla testa och sök på internet jag vet att de har en hemsida.

• Nickan

Måste bara lägga in en sur gubbe angående GP´s i kumla. Jag har handlat där flera gånger och tycker att han är sååå sur och otrevlig. Har fått så dumma kommentarer av honom när vi köpte symaskiner där. (Ja, han säljer symaskiner och barnvagnar... Hm.)
    Men han har många vagnar. Själv köpte jag min senaste vagn på Babyproffsen mittemot slottet istället för att gynna "den lokala handlaren" i Kumla.

• Esprie

nickan, vi upplevde inte GP så, utan de var supertrevliga och hjälpte till och vi kännde oss värkligen välkommna

Vi bor i örebro, har beställt en EL från GP´s i kumla , fick 7% på vagnen + tillbehören, så det blev billigare än någon av örebroaffärerna .

Svar på tråden var i örebro köpa barnvagn?