• anders sara

Vill stå upp och kissa....

... vilket i och för sig inte är ngt problem - det är ju hans fria vilja och det alla killar gör så småningom ;) MEN det blir ju ALLTID kiss på golvet etc... Dessutom blir han jätte arg om jag försöker justera pottan. & jag vill ju inte hålla på för mkt - han har nämligen precis "kommit på" att han "kan kissa" och är JÄTTE stolt - så är rädd att "störa" den glädjen om jag börjar lägga mig i för mkt!

"den stående kissaren" blir 2 år i slutet av november...

• Svar på tråden Vill stå upp och kissa....
  • Leaaa

vi har också en som blir 2 i november...han vill också stå å kissa som du säger så blir det kiss utanför men vi löste det med en bit gemonsklinlig vaxduk under pottan som vi sen bara torkar av...innan har emil suttit när han kissat men inte nu längre *dom e roliga våra små*

• Leaaa

Visst e den kan komma å bli ett klart val till studentskylten

• Suneboll

Våe 1.5åring står oxå helst o kissar...det är ju praktiskt när man e utomhus...annars så får man hålla på att reglera pottan, men jag brukar sätta honom på pottan, vill han inte så får han stå.
    Kanske kan din ståkissare kissa i badkaret/duschen

• Maddemoa

Hi,hi...
    Det försöker min busunge också göra ibland. Problemet är ju bara att hon är en flicka. Kan pappa så kan väl jag!!!!

• iao

Maddemoa - min dotter försöker också, eller ja... hon står i pottan och kissar

• anders sara

Leaaa: Tack för tips med vaxduk - det är ju mkt bättre än att behöva skura golvet hela tiden....

Fler med "stående kissare"?! ;)

• Gumlan

min son vill också gärna ja har sagt åt hans pappa att han måååste sitta ner om sonen ser, men han slarvar me de o sonen vill ju va som pappa :p kiss överallt!!!

• Malve

Jag sa oxå till min man att sitta ner och kissa. Och det har min son oxå gjort sen dess - utom när han kom på på dagis att några av killarna stod upp. Men det gick över- "pappa sitter ju ner" var ett bra argument.

Svar på tråden Vill stå upp och kissa....