• MelvinÅMamma

Maskerad tips ??!!

hej!
    tänkte ordna maskerad om ett tag och har nu funderingar på vad man skall klä ut sig till....hmm....har fundetrat på smurf,men kanske lite jobbigt att kladda runt med massa blå färg på nattklubben jag jobbar på (blir väll jag som får städa då )....Nån som har mer roliga och otippade tips,vill ju inte va som alla andra tjejer och komma som ängel,bunny eller prinsessa .....Nån kul seriefigur helt enkelt!!

MVH/Emma

• Svar på tråden Maskerad tips ??!!
  • Fru Humla

*haha*
    måste bara få säga att på en masskerad klädde jag ut mig till te-påse om min kille till wunderbaum, alltså en sån luktgran. vi gjorde succé. kul som bara den när vi sydde våra grejjor...
    absolut oväntat!

• Nyfiken gul

har du inte sett High-school-filmen "cant by me love" från 80-talet? en kille där går på maskerad utklädd till dusch...

han har en duschstril ovanför huvudet - o ett duschdraperi omkring sig... helkul!!

• Helena77

Flygvärdinna
    Kanin
    Playgirl,hihi
    Katt
    Pumpa
    Spöke
    Tomtemor
    Jättebebis
    Teletubbies
    Bamse
    Lille skutt
    Vampyr
    Spindelkvinna
    Indian

• Helena77

Batgirl
    Flower Power girl
    Sjuksköterska
    Vilda Västern kvinna
    Hawaiinspirerat
    Polis
    Apa
    Maja Gräddnos
    Pelle Svanslös

• MelvinÅMamma

Tackar!!!Nån mer som har nåt roligt tips!Helst saker som man kan gå som par på.....!!?

• Helena77

Tarzan & Jane
    Barbapappa & Barbamamma
    Lilla Anna & Långa farbrorn
    Pocahontas & John Smith
    Skönheten & Odjuret

• Jaylin

När jag var liten och skulle på maskerad så hängde mamma en kamera runt halsen på mig och sa att jag var turist...

• MelvinÅMamma

hahaha,ja baywatch va kul,heheh .....lite kallt i nov,men va 17,ska bara se snygg ut i baddräkt först oxå

Svar på tråden Maskerad tips ??!!