• I  Love Dior

Vart är det varmt och skönt i januari-februari? Utan att det kostar 50.000?

Vi vill åka på solsemester jag och sambon efter nyår. Kollade på lite resor men det kostar ju över 50.000 om man vill ha över 20 grader varmt. Det måste väl finnas ställen som kostar mindre? Det får gärna kosta men inte så mycket då man ju vill shoppa och leva lite där också. Nån som har lite sköna tips?

• Svar på tråden Vart är det varmt och skönt i januari-februari? Utan att det kostar 50.000?
  • AnnnnnA

Thailand är mkt billigare o där är det varmt o skönt!

• cid

50.000? Det låter dyrt... Det kostade när vi åkte till Dominikanska hela familjen 6 personer tror jag, och då var det över jul då det är ännu dyrare..
    Eftersom resorna ändå är så dyra är det smidigt att satsa på nåt land det är billigt att leva i. Då går det nästan jämnt ut med 1 veckas semester i Grekland och t.ex. 2 veckor på dominikanska om man lever på samma sätt. Är ju inte alls samma priser när man väl är där! Men visst kostar resan, det handlar mest om var man vill lägga pengarna och vad man vill ha ut av resan...

• Jiie

Brasilien, Isla de Margarita.

Brasilien var vi i november förra året!
    Vi var i Ponta Negra, Natal, och det var heeeeeelt underbart!
    Människorna är underbara och maten likaså!

• cid

Mina föräldrar har rest lite senaste åren; Dominikanska republiken, Brasilien och Venezuela. Dom skulle starkt rekommendera Brasilien även dom...
    Det tror jag är ett bra alternativ om det är åt det hållet ni vill... Billigt också, ja där alltså inte själva resan..

• Jiie

Du kan få resa till Natal för runt 16000 2 pers 2 veckor. Flyg och hotell. Det tycker jag inte är så farligt.
    Vi siktar på Isla de Margarita nästa år *jippie*

• I  Love Dior

Hittade sjukt underbara resor till Bulgarien men vi måste åka precis efter nyår (barnvakt) och det är slutsålt.Brasilien verkade också underbart men dom säljer bara 2-veckors rsor dit ju.

• Jiie

Då är det nog bara Kanarieöarna och runt där som gäller...

• I  Love Dior

Finns det inga som flyger precis innan nyår? Nu hittade vi en resa till Brasilien på en vecka men då är det över jul som gäller. Sen verkar det vara ett glapp fram till den 9:e- 10:e på alla ställen.

• Pink Rose

I Love Dior
    Hej gumman
    Tyvärr satsar ni på helt fel tidpunkt eftersom alla har lov runt de datumen. Så det är nog smidigast med någon Kanarieö.

• Fru Bergman

Vi åker till Brasilen för 18500kr 3 pers på **** hotell, men det är ju precis inann jul.

Svar på tråden Vart är det varmt och skönt i januari-februari? Utan att det kostar 50.000?