• kaktusen04

Var kan man låna babyskydd el. bilbarnstol???

Någon som vet ifall man kan låna ett babyskydd (d.v.s bilbarnstol för nyfödda) någonstans? En kompis sa att hon trodde att man kunde låna el. hyra på "Babysproffsen" eller någon annanstans. Någon som vet????

• Svar på tråden Var kan man låna babyskydd el. bilbarnstol???
  • ankizen

japps.. man kan hyra på babyproffsen.. kostar nog en hundring eller två i måndan..:)

• Bladewoman

På mvc brukar man kunna låna det...

• Villebusen

Barnens hus har uthyrning av stolar tror även att ntf och ev ngt försäkringsbolag hyr ut

• karin november

Vi har hyrt ett helt nytt från vår bvc-mottagning. NTF står för dem. 300:- för 9 månader. Billigt och smidigt!

• Gakka

här i umeå kan man hyra på NTF kostar ca 300:- för 9 mån

• kaktusen04

Toppen!!! Då ringer jag till Babyproffsen, tack för tipset.

• Babyyy

If hyr ut! Om du är kund hos dom kostar det 89kr/mån, annars lite mer...vet inte exakt, men det är inte så mycket! Dom byter ut stolen när barnet växt ur den...man får 3 olika och den sista får man behålla.

• Chipsgalen

Vi kan hyra i nio månader för 300kr på bvc...

• isasdream

vi hyr på vårt sjukhus,, 300 för nu månader.

• williewillie

Jag vet att man kan hyra babyskydd på babyland, tror dom tar 400 spänn för 1 år eller nåt liknande. Har man försäkring hos if kan man köpa där, liksom på folksam!

• Stumpegrisen

Blev varnad i affaren for att gora det eftersom det inte finns garantier pa att skydden EJ varit med om en olycka....
    Finns att kopa nya for drygt 1000 kronor. Det ar ju inte sa mycket pengar for sakerhet....

• isasdream

stumpegrisen

det är klart att de i affären säger så.... de tjänar de ju pengar på

• Babyyy

Jag håller med isasdream! Dom vill ju tjäna pengar!!
    Vad jag har hört så byter If ut de viktiga delarna (vet ej vilka eftersom jag inte kan så mycket om bilbarnstolar)varje gång en stol kommer tillbaka innan den skickas vidare till nästa!
    Detta görs även om ingen krock rapporterats.
    Jag hyr från dom och jag litar på det!

• anna0079

Jag har hyrt barnstol hos IF och de kollar igenom stolen. Har den varit med i en krock så ska man säga till dem. Den jag fick såg hel och fräsch ut.

Svar på tråden Var kan man låna babyskydd el. bilbarnstol???