• JoWiAn

Bilder på spöken/andar??

Någon som har någon bild.
    För nån dag sen såg jag en bild hos min moster som hon tagit på ett hemsökt hus. Man såg verkligen barnen i fönsterna. Läskigt var de. Visa ser mer än andra o min systerson blev helt hysterisk när han såg bilden. Han är en "tuff" 14 åring annars....

• Svar på tråden Bilder på spöken/andar??
  • AyaRan

du!
    kolla in www.ghoststudy.com
    på vänster sida (lila spalten) kan du klicka dig till galleriet.
    AS HÄFTIGA foton brukar de ha
    (samt en del fejkade, som de har ratat som "seriösa" men tagit med ändå).

(en av mina favvositer)

• socute

Ts jag skulle tycka det var sorgligt bara med barn sådär..=(

• JoWiAn

Huset var byggt på en gammal grund som stod kvar. Bodde visst många barn o min moster tror att de varit utsatta för något....

• AyaRan

... det behöver inte vara barn som har farit illa lr så. DE kanske såg ngt spännande fr fönstret, och så blev de så uppspelta att deras känslor "spelades in" av omgivningen.
    Händer ofta :)

• JoWiAn

Nä de har varit inne i huset oxå... Min kusin ville inte ens gå in där. Hon klarade inte av de.

• Snutte83
    Koviktare skrev 2006-10-24 11:26:01 följande:
    Någon som har någon bild. För nån dag sen såg jag en bild hos min moster som hon tagit på ett hemsökt hus. Man såg verkligen barnen i fönsterna. Läskigt var de. Visa ser mer än andra o min systerson blev helt hysterisk när han såg bilden. Han är en "tuff" 14 åring annars....
    Kan du inte scanna in bilden?? *nyfiken*
    Lite allmänt konstig bara...
  • JoWiAn

får snart den av in moster.... har inte den utskriven.. ska se sen när jag får den. Höra ´med henne om det är ok att jag lägger in den.

Svar på tråden Bilder på spöken/andar??