Göra egna doftljus?
Jag skulle vilja göra egna doftljus..nån som har nån erfarenhet av det? tror ni att om man blandar i tex sköljmedel i massan. luktar ljuset av sköljmedlet då??
Jag skulle vilja göra egna doftljus..nån som har nån erfarenhet av det? tror ni att om man blandar i tex sköljmedel i massan. luktar ljuset av sköljmedlet då??
Jag skulle inte göra det eftersom jag säler ljus på hempartyn så behöver jag inte göra dem själv, men ska man göra det ska man nog ta det riktigt lugnt så att man inte blandar i nåt brandfarligt.
aa det får man ju tänka på..
hehe det e så dyrt på såna där partyn har jag hört..!
nä det tycker jag inte, om man tittar på ljus med samma kvalitet och brinntid i handeln så är det ungefär samma pris. Självklart kan man inte jämföra med IKEA´s 100-pack värmeljus.
ok..jag får väl fundera på det då :)
smält ner gamla ljussstumpar (eller köp ljusmassa på hobbyaffären) och ha några droppar eteriska oljor. finns på tex bodyshop, Indiska och www.crearome.se
Själv kör jag med doftlampor. (vanligt väremljus som man har en skål ovanför med vatten och några droppar eterisk olja)
På tisdag ska jag göra gele ljus med doft i, har köpt gele ljus massa från panduro och doft arom...