• flärpan

min födelsedag idag

usch vad dåligt min födelsedag har börjat... det var tänkt att jag skulle få sällskap av en vän när jag ska till notarius publicus idag. han sa att jag skulle ringa innan jag åkte så han visste vilket tåg han skulle ta. jag ringer, och så har han inte igång mobilen! och hemnumret har jag inte. jag som avskyr att gå till folk alldeles ensam. dessutom har ingen grattat mig än (och jag vet att de är uppe, de började jobba för en timme sedan) och så är jag sjuk. sambon kommer inte hem förrän fyra-fem, så alldeles ensam är jag *suck* ja, så är jag lite gnällig idag också =)

• Svar på tråden min födelsedag idag
  • Nevy

stor tårta!!

fanfarer, trumpeter och ballonger från taket!!!

flärpan fyller år!!!

hurra hurra hurra hurra!!!

• maj72

Här kommer en korg med jordgubbar!!!!

grattisssssss!!!

• flärpan

nu blir jag alldeles till mig *snyftar en liten skvätt*

• Gwendolyn

Då får jag passa på att bli den första(?) som gratulerar dig på födelsedagen. Hoppas att dagen blir jättemycket bättre än vad den började som!

Grattis på födelsedagen!

• Morrhoppan

GRATTIS!!!!!

Ja må hon leva, ja må hon leva ja må hon leva uti hundrade år,
    jagvisst ska hon leva, javisst ska hon leva, ja visst ska hon leva, uti hundrade åååååååååår *skrålar högt och falskt*

Ett fyrfaldigt leve;
    Hon leve: HURRA HURRA HURRA HURRA!!!!!
    *Fanfarer och hornstötar*

Bjuder genast in på tårtkalas för dig i mitt krypin!

Det värsta jag vet är födelsedagar som inte blir av eller som blir helt fiasko.
    Hoppas du känner dig lite firad nu i alla fall och att det blir en toppendag irl också!

*kram*

• Månsi

tar ton ja må hon leva... ja må hon leva.... ja må hon leva uti hundrade år ja vist ska hon leva ..ja vist ska hon leva ja vist ska hon leva uti hundrade år hipp hipp hurra hurra hurra *fanfar* grattis trevlig helg

• flärpan

ni är för söta =) sitter här och lipar nästan. men nu ska jag till stan och träffa notarius publicus. håll tummarna för att jag inte bangar och åker hem!

• CTS

GRATTIS FLÄRPAN!

Hoppas resten av födelsedagen blir bättre!

Svar på tråden min födelsedag idag