• Hannisen

Jag ser ut som en prickekorv!!!

Jag börjar få lite smått panik ut över att ha FINNAR i hela ansiktet.... de kommer mer å mer.. Å så kan jag ´juinte låta bli dem heller... E där å pillar så fort de går..
    Vad kan man göra för att ev. iaf få mindre.... Inge kul alls å se ut så här...

• Svar på tråden Jag ser ut som en prickekorv!!!
  • Tess76

Ville bara tala om för dig att du inte är ensam! Vet inte vad man kan göra.

• BBQ

hehe det hade jag med innan.. dom kommer och går.. fast just nu har jag bara en.. du får helt enkelt låta bli och sluta pilla på dom..
    det är en massa hormoner i kroppen som gör att man får dom..

• maria81

känner igen mig precis, har varit hos en hudrterapeut i veckan och gjorde en por-tömning, visst låter det läskigt? en grovrengörning. Ett tips är att skaffa dig bra produkter som du kan göra rent ansiktet med. Sen får man försöka låta bli att pilla, man är ju inte direkt ren om fingrarna och ju mer man pillar desto mer smuts får du i huden som täpper till och ger inflammation. tänk om man kunde leva som man lär... :)

• Eminor

Ja visst är det förtjusande? Och så hör man allt om gravida kvinnor som får så fint hår o fin hy så att det strålar om dem....

Jag fick finnar runt v 25-27 ungefär, men de gick bort sen, så det är bara att hoppas!

• Forsen

Jag fick grymt mycket finnar i början i graviditeten (när jag spydde som värst). Trodde att det var det som det berodde på, men nu i v 23 så har jag fortfarande lika mycket kvar + riktigt stora onda på kinderna *suck*

Prickig korv jag me´....

/A.

• Saucy

Prova köp en kräm som heter 'Valcrema' finns bla på åhlens. Den är antiseptisk och återfettande och allt möjligt. Jag hade den när jag hade som värst med grav-akne, den hjälpte.
    Sett fler som varmt rekommenderat just denna.

Kan vara värt ett försök iaf - och om inte annat så kostadee den bara ca 40kr!!!

• Hannisen

Tack för alla svar jag blir så glad Hoppas att nåt funkar om inte annars så försvinner dem ju när allt e över *suck*

• Hannisen

Tack för svaren.. JAg va på Åhlens för å köpa den förrut men dem sa att den hade utgått från sortimentet...

• Sweetie

Här har ni en till som ser ut som en salami i fejjan!
    Hoppas det går över snart dock!!

KRamizz
    Sweetie v.17

Svar på tråden Jag ser ut som en prickekorv!!!