• wakkie

v38 o sticker/ilar till i underlivet?

Undrar vad det kan vara, har sedan några dagar blivit rätt så öm mellan enne om man säger så=/ känner mg öm därinne o när jag står upp eller går så knns det först o främst som om jag ska kissa på mig nästan sen så iar det till o småsticker rätt inmot blåsan typ,eller ja därinne iaf.... känns dessutom som ett enormt tryck neråt o som om bebisen ska rala ut, vid SD är trycket ner ännu starkre. ar nuflea dgr haft rejäla förärkar dygnet runt o slemmisen börjar ge med sig, vad kandet vara som känns så sådär därinne????

• Svar på tråden v38 o sticker/ilar till i underlivet?
  • Kramtomat

Jag har samma bekymmer... Det är barnet som är fixerat å rör på sej. Och om man har foglossningar så kan man visst känna d bättre att d ilar å gör ont. Värst är d om ja suttit länge... Haft problemet länge?

• innana

Fixering? Den bökar ju neråt konstant efter att den hamnat där, bm kan ju nästan känna huvudet på vissa innan värkarna kommit igång...det trycker på nerverna. Förutom på mig då som har en rump-bebis, ingen fixering här inte

• wakkie

nja jag har inte haft foglossning als o det känns intealls som fogarna heller, haftsåhär nu i några dar kasnke 4-5 dgr

• wakkie

men bebisen har vartfixerad sen v 33 o det e nu först dessa sista 4 dgrna som det känns såkär...

• innana

Fast dom sjunker liksom hela tiden hävdar min bm, och då kommer de åt nya nerver efter hand.

• Linda33

Japp, nerver är det som den bökar emot. iiiilar ordentligt ibland. Men vad gör det he he snart slipper vi det för den här gången. Saknar bebbe nu men får allt ta och vänta minst 3 veckor till.

• madde84b

Kollat så det inte är uvi??Kan vara det, på tanke med att du även haft mensvärks smärtor

• wakkie

ok dumma nerver då=) skönt man slipper deet snart, känns erkligen inte skönt....

• RååSa BuBBlan

Har samma plåga jag med... Å det kan göra rejält ont... Min BM säger att det är bebisens huvud som trycker och bökar mot nerver o dyl där inne.. Inget farligt eller oroväckande men himlans obehagligt.. Haft så några veckor nu å slipper det gärna...Glad

• Emmpis

Har också liknande symton, men kan det även vara så att den fixerar sig med rumpan nedåt??? Ev ligger min i säte.

• innana

Rumpan kan fixera sig också, Emmpis! Min har inte gjort det, men det kan den.

• Lishon

Jag känner också så. Bebisen vill borra sig ut.

• Kramtomat

Okay, ja då får man hoppas att d är ut den vill... Å gärna lite före BF så man slipper vänta så länge till

Svar på tråden v38 o sticker/ilar till i underlivet?