Fleshlight
Hämtade ut min Fleshlight var ju bara tvungen att testa
och en sak är säker det gick fort typ en halv minut
tårna krökte sig så jag fick kramp i hålfoten.
Oj oj den var grym
Hämtade ut min Fleshlight var ju bara tvungen att testa
och en sak är säker det gick fort typ en halv minut
tårna krökte sig så jag fick kramp i hålfoten.
Oj oj den var grym
vad är det?
Härligt TS! Vilken sort har du? Mun, vagina eller anus? Var köpte du den?
Denna lösvagina ser till det yttre ut som en stor ficklampa med lock. Men insidan döljer en lösvagina som både ser naturtrogen ut och känns som en riktig vagina. Ingår en provtub med glidmedel. Material "Real feel super skin". Värm upp den med varmt vatten och använd vattenbaserat glidmedel och du kommer få en varm och fuktig vagina...
Hämtat från lustjakt.se
jaha,då är det DEFINITIVT inget för mig
Nej!
Hihi kul, lite leksaker är alltid roligt
men de finns ju mycket annat kul för mig
Anonym (sugen)
vagina, helt nöjd trode inte att det kunnde vara bättre än orginalet.
Undrar om det finns det något bra alternativt glidmedel
tog slut i förrgår
Försats fungerar men ibland kallstarta man ju.........
Tänk på det när du köer nytt glid, att du inte ska ha silikon, för missminner jag mej inte är Fleshlight i silikon, och silikon och silikon reagerar mot varandra, och gör så den smälter sönder.. "Om man inte är jävligt noga med rengöring" och inte använder silikon för ofta..
STOPP!!!!!!!!!!
Silikonglidmedel (Typ Pjur Eros) SKA man behandla sina silikonprodukter med för bättre hållbarhet men dock INTE oljesilikonbaserat! Stor skillnad!
Man bör dock akta sig för att använda glidmedel som är oljebaserade. Oljebaserade glidmedel har en förmåga att lösa upp vissa typer av gummiliknande material och silikon och således förstöra produkten.
Oljebaserat glidmedel: Denna typ av glidmedel brukar finnas i produkter som Vaselin och Baby-olja. Matolja är ett annat exempel på ett oljebaserat ”glidmedel”. De är mycket dryga och ger ett långvarigt glid. De är dock inte latexkompatibla och bör därför absolut inte användas tillsammans med kondomer. Passion Of Sweden rekommenderar inte att du använder denna typ av glidmedel överhuvudtaget vid sex eller tillsammans med dina sexleksaker (de kan skada dina leksaker). De kan ge upphov till svampinfektioner i slidan och går inte att tvätta bort med tvål och vatten. Vissa typer av oljebaserade glidmedel tar upp till en vecka för kroppen att absorbera och kan därför upplevas som mycket kladdiga en lång tid efter användande. Använd dem alltså inte vid vaginalsex eller analsex, utan enbart till sådant som de är gjorda för, d vs smörja in torra händer och hud. Oljebaserade glidmedel är är mycket olämpliga för sexuella aktiviteter.
Källa: Passion of Sweden
silikon och silikon ska man inte använda tillsammans har i alla fall jag fått lära mej..
Olja har jag däremot fått lära mej att det är okej att använda till silikon saker, men bäst är väll att använda vattenbaserat då
Silikon och silikon reagerar och låter man det ligga, utan att tex göra rent riktigt ordentligt, ja då smälter produkten, samma sak gäller om man lägger två silikon leksaker bredvid varandra..
Ska prata med huvudkontoret, återkommer när jag har fått lite kött på benen!
Hittade nämligen en sida nu där det står som du säger splach!!!
kanske att fun fuctorys produkter klarar av silikon bättre, för om du känner på dom produkterna så känner du att det är en annan sorts silikon, mot vad det är i tex Ultra 7 - Silicone Jewel..
Sedan får man ju med en provpåse med silikon till Fun factorys saker, och dom har även ett eget silikon glid medel, så kanske deras silikon funkar bra till just deras produkter..
Om inte annat kan jag göra ett exprement, har en Ultra 7 - Silicone Jewel liggandes, hade den i min demo väska förut, men sedan köpte sambon den, så jag fick ta en ny till demo väskan, han skulle bara ha en del av den, så den är redan trasig, och silikon glidmedel har jag liggandes, kan prova smeta på lite, och se hur lång tid det tar, innan något händer antar att det i alla fall handlar om en natt eller två
jag har fått lära mej ungefär såhär
Vatten funkar till allt, utom vatten Dock har jag för mej det var någon kondom det ej funkade med
vatten blir även klibbigt, och är inte lika halt och drygt, så man får fylla på, men det är billigt, och finns i många olika smaker
Silikon, funkar till allt utom silikon, är drygt, men ger lite fläckar på lakan mm, men både drygare och glidigare, dock ska man inte använda det till alla sorters kondomer..
Silikon smakar även illa, så inget att rekomendera för oralt bruk
Olja, funkar till allt, men ger svåra fläckar att ta bort