• Silverkatten06

Regnskydd till Emmaljunga

Idag när jag var ute och gick i regnet så läckte regnskyddet till barnvagnen. Som tur var hade jag även på "locket" till vagnen så lillen förblev torr, men jag blev rätt irriterad ändå - vad händer om det verkligen börjar vräka ner?

Har det regnskyddet som följer med vagnen. Nån som vet var man kan köpa ett BRA regnskydd som passar till en Emmaljunga Duo Edge?

• Svar på tråden Regnskydd till Emmaljunga
  • AannaH

Lämna tillbaka det o säg att du ska ha ett nytt..jag har oxå den vagnen o regnskyddet o det har aldrig läckt igenom..lycka till

• Felicia 2006

Min regnskydd till vagnen läcker också igenom!
    O den är inte såå mycket använd..

• Silverkatten06

Mitt regnskydd är knappt använt alls, kanske 4-5 ggr som mest... Blir asirriterad! Borde såklart vända mig till butiken och klaga, men vet inte om jag vill ha ett nytt likadant om det är ett vanligt fel. Då köper jag hellre ett annat som fungerar, huvudsaken är ju att lillen har det varmt och torrt...

• Nettis30

Köp ett Brioregnskydd.Dragkedjan på den sitter på sidan. Det gjorde jag när min ELskydd läckte. Är helnöjd med det.

• Silverkatten06

Nettis30 - tack för tipset! Ska kolla upp det nästa gång jag har vägarna förbi en babyaffär...

Svar på tråden Regnskydd till Emmaljunga