• Lergöken

Rosa flytning 4 dagar efter ÄL

Hade ÄL i torsdags, nu mån tis har jag haft rosa flytningar. Är det någon som vet vad detta kan betyda, har aldrig haft det innan.
    Tacksam för svar

• Svar på tråden Rosa flytning 4 dagar efter ÄL
  • Underbara ängel

det tror jag också, det låter i alla fall som en nidblödning

• Lergöken

Trodde man fick nidis typ 7-10 dar efter äl, eller kan man få det tidigare?

• Rigmor Mortis

Vet inte men det var det enda jag kunde komma på. Är du säker på att äl var just i torsdags?

• Tottelina

Man kan få det mellan 4-10 dagar efter ÄL har jag hört. Rosa flytning så strax efter ÄL kan ju nästan inte vara annat än nidis tycker jag. Jag fick nidis på dag iofs.

• Tottelina

Dag 9 ska det stå ovan, hmmm

• Lergöken

Testade med cb äl test, de började visa positivt sent tis kväll. Fick ändå för mig att testa på tors morgon, även då visade det äl stegring så jag utgår att det är torsdag som gäller

• Tottelina

Lergöken, du har inte blött nåt idag?

• LillaAnna72

Det är nog för tidigt att vara en nidblödning. Men det kan vara en äl-blödning vilket är ganska vanligt. Det kommer efter äl, då äggblåsam spruckit. Det kan alltså vara vätskan från äggblåsan som sipprar ut. Inget farligt, bara ett tecken på att du är fertil, så sa min läkare till mig när jag frågade.

• Lergöken

Tottelina: Hade ytterst lite rosa flytning i morse men nu är det inget.

Loppan 1972: tack för info om äl-blödning det visste jag inte, har aldrig haft det innan men nån gång ska ju vara den första. Hoppas förstås ändå att det var en nidblödning

• Lergöken

Hej!
    Ville bara säga att det var en nidis jag hade 4 dar efter äl. Testade precis +
    Kan man vara så här glad!!!! Nu är det bara hålla tummarna att allt går vägen.

• Längtar efter en liten

Grattis

Lyckliga (L)
  • ElinMaria

Grattis! Hur länge hade du dina flytningar? Jag fick också rosa flytningar just 4 dagar efter ÄL men de höll i sig i tre dagar och vad jag har hört så är nidblödningar ofta mycket kortare.. Trodde också att 4 dagar var för tidigt för nidis men nu har du gett mig lite hopp.

• Tottelina

Lergöken! Grattis! Jag trodde nästan det var så att du var gravid!!!!

ELinmaria, nidis kan vara i 4 dagar, lycka till!! =)

Svar på tråden Rosa flytning 4 dagar efter ÄL