• Anonym (Hemlisen)

Var kan man skriva hemligt dagbok på nätet?

Var kan man skriva av sig hemligt utan nån kan se att det är jag som skriver för jag behöver skriva av mig utan nån vet vem jag är. Har hemligheter som jag måste skriva av mig och det kan jag inte göra hemma eller på datorn och på bloggar kan dom se ip. adresser så de kan se vem som skriver och inte här på familjeliv för det finns några som känner mig som också är medlem här och min sambo vet mitt lösenord.

Behöver verkligen skriva av mig!

/hemlisen

• Svar på tråden Var kan man skriva hemligt dagbok på nätet?
  • getingmidja

Pallas--> Haha, skulle precis svara likadant.
    Vill man hålla det hemligt bör man absolut inte skriva om något på nätet, då är det väl bättre att skaffa en liten bok som man gömmer någonstans.

• Anonym (Hemlisen)

Inte ens dagbok skulle ligga säkert här hemma så jag föredrar skriva på nätet men snälla hur?

/hemlisen

• Anonym

blogg.se   sen kan du låsa den så bara du kommer in men du vet att om du är inne på sidan kan din sambo se de och undra...

• Anonym

fast om du har den låst och inte ger lösen till någon...så är den hemlig..bara dom från blogg skulle kunna se den...men den är juh hemlig för dom du känner...

• Anonym (Hemlisen)

Kan han gå in på mitt blogg då? hur låser man? vore snällt om nån kunde förklara liite...

• Anonym (Hemlisen)

Finns det inte ens nån blogg som ingen kan läsa?

• Anonym

TS.

Vilken bra idé.

Jag skriver en blogg på blogger.com

Jag skriver inga namn i mina inlägg, inte vart jag bor.
    Min mail eller namn syns inte alls på sidan..

Det enda som står på min blogg är mitt nick (inte samma som på FL) och att jag bor i sverige och är kvinna.
    Det är allt folk vet om mig.

Om du startar en blogg där så kan vi kanske läsa varanns och ge stöd?

• JOCELYN06

Du går in på .....www.blogg.se

skapar en sida....och sen låser den på inställningar...då skriver du en Användarnamn och
     lösen som ingen anna kan....då när någon går in på den kan dom inte komma in.
     Kan inte föklara bättre, jag lärde mig själv..genom att bara gå genom allt på den

men tex här är min www.myfabulosity.blogg.se
     men när du trycker på den kommer du INTE att komma in..för jag har låste den..där ser du rutan när du trycker...

min har jag mest låst för att ingen som jag inte tycker om ska se den...inget hemligt

• Anonym (Hemlisen)

Okey då ska jag ta och testa det senare tackar! ...

• Anonym (Hemlisen)

Fy fan det gick inte att skapa medlem på www.blogg.se då det står att det redan finns ett medlemskap av oss där då jag försökt många gånger och kom nu på att vi kanske hade en sida tillsammans men då kan man inte skapa en ny å suck! annan blogg då? vet nån? ....

• Anonym (Hemlisen)

Nu har jag skapat ny hotmail adress och reggat in mig på blogg.se och sen ser det ut som jag har låst min blogg genom att det dyker upp en ruta varje gång man försöker komma in på min sida är det då helt säkert att ingen annan kan komma in och läsa? då är det väl bara klart att köra och skriva? kan min sambo få reda på lösenordet på annat sätt? ....

Svar på tråden Var kan man skriva hemligt dagbok på nätet?